Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسداله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش قیمت گوجه فرنگی و پیاز در بازار خبر داد و گفت: تغییر فصل و کاهش تولید مناطق اطراف تهران از جمله ورامین، کرج و شهریار منجر به افزایش ۴۰ درصدی قیمت پیاز و گوجه فرنگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با ورود محصولات جنوب کشور طی ۴۵ روز آینده بازار متعادل خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نرخ انواع مرکبات از شمال تا جنوب؛ بازار سیاه پرتقال و نارنگی به دست دلالان راه افتاد!

کارگر قیمت هر کیلو انار را ۷ تا ۱۱ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو انگور بی دانه زرد ۷ تا ۱۱ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان، انگور عسگری ۶ تا ۹ هزار تومان، پسته تازه ۶۰  تا ۸۰ هزار تومان، خربزه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، هندوانه یک هزار تا ۲ هزار و ۲۰۰ تومان، شاه پسند ۴ تا ۶ هزار تومان، خرمالو شمال ۵ تا ۸ هزار تومان، خرمالو شهریار ۷ تا ۱۱ هزار تومان، خیار بوته ۴ تا ۷ هزار تومان، خیار گلخانه ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان، سیب ۲ رنگ ۸ تا ۱۲ هزار تومان، سیب زرد دماوند ۷ تا ۱۲ هزار تومان، سیب قرمز دماوند ۷ تا ۱۱ هزار تومان، سیب گلاب ۸ تا ۱۲ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۵ تا ۱۰ هزار تومان و سیب لبنانی قرمز ۶ تا ۹ هزار تومان است‌.

انار ۷ تا ۱۱ هزار تومان انگور بی دانه زرد ۷ تا ۱۱ هزار تومان انگور بی دانه قرمز ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان انگور عسگری ۶ تا ۹ هزار تومان پسته تازه ۶۰  تا ۸۰ هزار تومان خربزه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان هندوانه یک هزار تا ۲ هزار و ۲۰۰ تومان شاه پسند ۴ تا ۶ هزار تومان خرمالو شمال ۵ تا ۸ هزار تومان خرمالو شهریار ۷ تا ۱۱ هزار تومان خیار بوته ۴ تا ۷ هزار تومان خیار گلخانه ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان سیب ۲ رنگ ۸ تا ۱۲ هزار تومان سیب زرد دماوند ۷ تا ۱۲ هزار تومان سیب قرمز دماوند ۷ تا ۱۱ هزار تومان سیب گلاب ۸ تا ۱۲ هزار تومان سیب لبنانی زرد ۵ تا ۱۰ هزار تومان سیب لبنانی قرمز ۶ تا ۹ هزار تومان

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاصر هر کیلو شلیل شمس با نرخ ۸ تا ۱۲ هزار تومان، کیوی ۸ تا ۱۳ هزار تومان، گلابی بیروتی ۱۵ تا ۲۷ هزار تومان، گلابی شاه میوه ۱۶ تا ۲۸ هزار تومان، لیموشیرین ۷ تا ۱۰ هزار تومان، نارنگی انشو ۳ تا ۷ هزار تومان، نارنگی تخم ژاپنی ۵ تا ۹ هزار تومان، هلو انجیری ۸ تا ۱۲ هزار تومان، هلو هسته جدا ۷ تا ۱۲ هزار تومان و موز ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

شلیل شمس ۸ تا ۱۲ هزار تومان کیوی ۸ تا ۱۳ هزار تومان گلابی بیروتی ۱۵ تا ۲۷ هزار تومان گلابی شاه میوه ۱۶ تا ۲۸ هزار تومان لیموشیرین ۷ تا ۱۰ هزار تومان نارنگی انشو ۳ تا ۷ هزار تومان نارنگی تخم ژاپنی ۵ تا ۹ هزار تومان هلو انجیری ۸ تا ۱۲ هزار تومان هلو هسته جدا ۷ تا ۱۲ هزار تومان موز ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان

او نرخ هر کیلو بادمجان دلمه را ۴ تا ۶ هزار تومان اعلام‌کرد و افزود: قیمت کنونی هر کیلو بادمجان گلخانه ۶ تا ۹ هزار تومان، پیاز شیری ۴ تا ۶ هزار تومان، پیاز قرمز ۴ تا ۶ هزار تومان، پیاز زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، چغندر ۵ تا ۷ هزار تومان، ترب سیاه ۵ تا ۷ هزار تومان، سیرخشک ۱۷ تا ۲۷ هزار تومان و شلغم ۵ تا ۸ هزار تومان است.

بادمجان دلمه ۴ تا ۶ هزار تومان بادمجان گلخانه ۶ تا ۹ هزار تومان پیاز شیری ۴ تا ۶ هزار تومان پیاز قرمز ۴ تا ۶ هزار تومان پیاز زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان چغندر ۵ تا ۷ هزار تومان ترب سیاه ۵ تا ۷ هزار تومان سیرخشک ۱۷ تا ۲۷ هزار تومان شلغم ۵ تا ۸ هزار تومان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به نرخ سایر صیفی در بازار بیان کرد: در حال حاضر هر کیلو کاهو رسمی با نرخ ۳ تا ۵ هزار تومان، فلفل دلمه سبز ۸ تا ۱۵ هزار تومان، فلفل شیرین ۷ تا ۱۲ هزار تومان، لیموترش سنگی ۸ تا ۱۲ هزار تومان، کدوحلوایی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، کلم بروکلی ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان، گوجه فرنگی ۶ تا ۱۰ هزار تومان و لوبیا سبز ۷ تا ۱۱ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

کاهو رسمی ۳ تا ۵ هزار تومان فلفل دلمه سبز ۸ تا ۱۵ هزار تومان فلفل شیرین ۷ تا ۱۲ هزار تومان لیموترش سنگی ۸ تا ۱۲ هزار تومان کدوحلوایی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان کلم بروکلی ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان گوجه فرنگی ۶ تا ۱۰ هزار تومان لوبیا سبز ۷ تا ۱۱ هزار تومان

او نرخ هر کیلو سبزی جور( پلو، آش،قورمه) را ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان و سبزی خوردن را ۳ تا ۵ هزار تومان اعلام کرد.

سبزی جور( پلو، آش،قورمه) ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان سبزی خوردن ۳ تا ۵ هزار تومان

کارگر درباره بازار میوه طی روزهای آتی گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا نوسان خاصی در بازار پیش بینی نمی‌شود‌.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی در پایان تصریح کرد: بازار میوه و تره بار با تغییر فصل و پایان دوره شهری دچار نوساناتی می‌شود که این التهابات موقتی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت میوه میوه و تره بار هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار ۷ تا ۱۱ هزار تومان ۷ تا ۱۲ هزار تومان ۸ تا ۱۲ هزار تومان ۳ تا ۵ هزار تومان ۵ تا ۸ هزار تومان ۵ تا ۷ هزار تومان ۴ تا ۶ هزار تومان ۶ تا ۹ هزار تومان تا ۱۰ هزار تومان تا ۲۷ هزار تومان هزار تومان سیب ۳ هزار و ۵۰۰ انگور بی دانه هزار تومان دماوند ۷ گوجه فرنگی سیب لبنانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

هر اونس طلا، امروز به ۲,۱۸۰ (دو هزار و یکصد و هشتاد) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۶۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۲۴۲,۴۰۰ (سه میلیون و دویست و چهل و دو هزار و چهارصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۰۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۴,۰۳۰,۰۰۰ (چهارده میلیون و سی هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله ای

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۳,۴۷۲ (چهل و سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

قیمت یورو مبادله ای امروز

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷,۰۶۸ (چهل و هفت هزار و شصت و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش از ۷۶,۸۴۳ (هفتاد و شش هزار و هشتصد و چهل و سه ) تومان به ۷۶,۸۵۰ (هفتاد و شش هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات مبادله ای

درهم امارات مبادله ای در بازار داخلی هم ۱۱,۸۳۷ (یازده هزار و هشتصد و سی و هفت ) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱,۸۸۵ (یک هزار و هشتصد و هشتاد و پنج ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۶ درصدی داشته است.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا امروز با کاهش ۱.۲۹ درصدی، از ۴۵,۳۲۹ (چهل و پنج هزار و سیصد و بیست و نه ) تومان به ۴۴,۷۵۰ (چهل و چهار هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار استرالیا

دلار استرالیا در بازار داخلی هم ۳۹,۷۰۰ (سی و نه هزار و هفتصد ) تومان قیمت خورد.

قیمت دینار عراق امروز

دینار عراق در بازار داخلی هم ۴۶ (چهل و شش ) تومان قیمت خورد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۳۹,۱۰۰,۰۰۰ (سی و نه میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

همچنین نیم سکه بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۲۳,۲۰۰,۰۰۰ (بیست و سه میلیون و دویست هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه در بازار داخلی هم ۱۴,۴۰۰,۰۰۰ (چهارده میلیون و چهارصد هزار) تومان قیمت خورد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۷,۰۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون) تومان قیمت خورد.

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۲ تن میوه و سبزی در قشم توزیع شد
  • دو پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳؛ قیمت‌ها پایین می‌آید؟
  • منتظر ارزانی خودرو باشیم یا گرانی؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳