Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بندرانزلی سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ و صیانت از آیینه‌ی وجودی کودکان و نوجوانان را مهم‌ترین گام در مسیر سلامت و سعادت ایران اسلامی عنوان‌کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فرماندار بندرانزلی در نشست با مدیرکل و کارکنان کانون گیلان با بیان این مطلب افزود: کودکان همچون آیینه‌‌ای بی‌آلایش، نیازمند مراقبت و نگهداری همیشگی هستند و سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی فرهنگ و پاس‌داشت زلالای وجودی نسل کودک و نوجوان، نقشی غیر قابل‌انکار در سلامت جامعه‌ ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل‌میرغضنفری هم‌چنین از ضرورت بهره‌گیری از علاقه‌مندان و افراد توان‌مند در این حوزه سخن به‌میان آورد و با بیان‌این‌که بیداری کودک درون در ایجاد ارتباط دوسویه با آینده‌سازان و انتقال آموزه‌های سازنده به آنان دارای اهمیت ویژه است، گفت: تاثیر‌پذیری و تاثیر‌گذاری، از ویژگی‌های انسان محسوب‌می‌شود و هراندازه از تاثیرات مثبت دوران کودکی بهره‌مند‌شویم، در ایجاد پیوند با نسل کودک و نوجوان موفق‌تر خواهیم‌بود.

نماینده‌عالی‌دولت در شهرستان بندرانزلی به فعالیت‌های مربیان کانون و جایگاه ارزش‌مند آنان در خدمات‌رسانی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب فرهنگی نیز اشاره‌کرد و با بیان‌این‌که برای ایجاد هرتحول سازنده، نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم افزود: آنچه‌ اهمیت کانون و فعالیت‌های اثر‌بخش مربیان این مجموعه را دوچندان می‌کند، نقشی است که در مسیر دشوار عرصه‌ی فرهنگ دارد.

غضنفری درهمین حال به جدیت و تلاش همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت و با ارزش‌مند توصیف‌کردن تلاش‌‌های آنان اظهار‌کرد: رسالت تمامی مسوولان همراهی با این مجموعه است و در این راه از هیچ‌تلاشی فروگذار‌نخواهیم‌کرد.

این مسوول استانی درپایان سخنان خود به به اهمیت گسترش فضا‌های آموزشی کانون اشاره و از همراهی فرمانداری برای تکمیل و گشایش سالن سینمای مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون بندرانزلی خبرداد.

مدیر‌کل کانون استان گیلان نیز سخنان خود در این نشست را با ابراز خرسندی از انتخاب شخصیت‌های فرهنگی به عنوان مدیران استانی آغاز‌کرد و ضمن اشاره به نقش فرماندار فعلی شهرستان بندرانزلی در راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی شهرستان رودبار و انتخاب کانون پرورش فکری لاهیجان به عنوان مرکز فرهنگی هنری برتر کانون کشور اشاره و ابرازامیدواری‌کرد که این حرکت‌های سازنده در بندرانزلی نیز ادامه‌داشته‌باشد.

اسفندیارضیائی ادامه سخنان خود را به همه‌گیری ویروس کرونا و آسیب‌پذیری و محدودیت کودکان در روز‌های کرونایی اختصاص‌داد و با ضروری ارزیابی‌کردن توجه هم‌زمان به سلامت جسمی و روحی  آینده‌سازان گفت: تغییر ساختار‌های کانون، اجرای فعالیت‌بر بستر فضای مجازی، راه‌اندازی کارگاه‌های برخط و انتشار فراخوان‌های مختلف ازجمله برنامه‌های این مجموعه برای مدیریت این روز‌ها و ارایه‌ی خدمات فرهنگی مناسب به کودکان و نوجوانان محسوب‌می‌شود.

او هم‌چنین ورود کانون به دلِ خانواده‌ها و فرصت‌سازی از تهدید‌های کرونایی را از دیگر اقدامات کانون در این زمینه عنوان‌کرد و از دست‌آورد‌های گسترده این مجموعه سخن‌گفت.

اشاره به ظرفیت‌های گسترده شهرستان بندرانزلی و موفقیت‌های مراکز فرهنگی آن طی سال‌های گذشته، ازدیگر موضوع‌های مورد توجه مدیر‌کل کانون استان بود و وی برهمین اساس نیز همراهی مسوولان شهرستان را برای تجهیز و به‌سازی این مراکز، به ویژه راه‌اندازی سالن سینمای مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون بندرانزلی خواستارشد.

گفتنی است،  بازدید از مرکز تولید پوشاک هپی‌لند- که همراهی سازنده‌ای در امداد فرهنگی کانون در روستا‌های سیل‌زده شهرستان تالش‌ داشته- و شرکت در نشست فرهنگی مراکز شماره 1 و 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرانزلی، ازدیگر برنامه‌های این سفر استانی به‌شمار‌می‌رفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان بندرانزلی شهرستان بندرانزلی کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز