Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی سالیانه هیئت اسکواش استان همدان ظهر پنجشنبه با حضور نایب رئیس فدراسیون اسکواش برگزار شد.

در این مجمع معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: طی شش گذشته شاهد اتفاقات خوبی در رشته اسکواش استان همدان بوده‌ایم.

عباس قهرمانی بابیان اینکه در گذشته نتوانستیم آنچنان رسالت رشته اسکواش را در استان تبیین کنیم اما در این مدت کوتاه هیئت اسکواش استان همدان رتبه سوم کشور را کسب کرده است، گفت: همدان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید در بحث استعدادیابی علاقه‌مندان بیشتری را جذب این رشته کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تا جایی که بتواند حمایت‌های خود را از اسکواش استان انجام می‌دهد.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان هم با اشاره به ارتقا جایگاه اسکواش استان همدان اظهار کرد: برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برنامه‌ریزی شد و در کوتاه مدت جایگاه اسکواش استان همدان به رتبه سوم کشور رسید.

اسدالله ربانی‌مهر افزود: جایگاه استان همدان با این سابقه بسیار بالاتر از این بوده و ما تمام تلاش خود را با همکاری هیئت رئیسه انجام دادیم تا بتوانیم اسکواش استان همدان را ارتقا دهیم.

تقویت زیرساخت، استعدادیابی و آموزش

وی با اشاره به برنامه‌هایی که در این مدت انجام شده بیان کرد: تقویت زیرساخت، استعدادیابی و آموزش از برنامه‌های اصلی بوده است.

ربانی‌مهر با اشاره به ساخت سالن کورت بین‌المللی اسکواش استان همدان گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ۹۰۰ متر زمین در بهترین نقطه شهر برای ساخت این کورت در نظر گرفته شد و امروز کلنگ ساخت این سالن زمین زده خواهد شد.

وی عنوان کرد: به زودی یک تیم از استان همدان با جذب اسپانسر در لیگ اسکواش حضور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال گسترش این رشته در شهرستان‌ها هستیم، گفت: در گذشته همدان هیچ شهرستان فعالی در اسکواش نداشت اما امروز اسکواش در چهار شهرستان بهار، نهاوند، ملایر و تویسرکان فعال شده است.

نایب رئیس فدراسیون اسکواش نیز در مجمع با بیان اینکه تحول خوبی در اسکواش استان همدان ایجاد شده است، اظهار کرد: در مدت کوتاه اسکواش استان همدان توانسته در بین استان‌های کشور رتبه سوم را کسب کند.

بابک فقیه با تاکید بر توجه به شهرستان‌ها بیان کرد: وزارت ورزش تاکید زیادی به موضوع توسعه ورزش در شهرستان‌ها دارد و استان‌ها باید به این مورد توجه کنند.

فقیه عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم این رشته ورزشی را بیش از پیش در کشور گسترش دهیم.

کد خبر 5054156

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش اسکواش اداره کل ورزش و جوانان همدان فدراسیون اسکواش ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا مشهد اسکواش استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است