Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: دولت خود را مکلف به اتمام طرح مسکن مهر و تحویل تمامی این واحدها به متقاضیان می‌داند و تمامی مدیران وزارت راه و شهرسازی تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا پرونده مسکن مهر تا پایان آبان ماه در استان‌ها بسته شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، محمد مهدی بلوردی صبح امروز پنجشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیران حوزه فنی و مهندسی ستادی و مدیران راه و شهرسازی استان های آذربایجان غربی، مرکزی، فارس، همدان، کرمان و قزوین برگزار شد، افزود: تا پایان آبان‌ماه سال جاری، پروژه‌­های دارای متقاضی بدون مشکل دولتی، اعم از تفاهم‌نامه سه‌­جانبه و تعاونی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلوردی گفت: تقریبا پروژه‌های تمامی این استان‌ها پیشرفتی بالاتر از ۹۰ درصد داشته‌اند و واحدهای اندکی در هر شهر باقی مانده که با نهایت سرعت و پیگیری در حال اتمام‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمارهای موجود به صورت لحظه‌ای در سامانه مدیریت مسکن مهر به روز می‌شود، گفت: پیگیری‌های چه در ستاد و چه در استان ۲۴ ساعته است و تا زمان اتمام آخرین پروژه مسکن مهر در کشور ادامه می‌یابد.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در پایان خاطرنشان کرد: دولت خود را مکلف به اتمام طرح مسکن مهر و تحویل تمامی این واحدها به متقاضیان می‌داند و تمامی مدیران وزارت راه و شهرسازی تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا پرونده مسکن مهر تا پایان آبان ماه در استان‌ها بسته شود.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تا پایان آبان راه و شهرسازی استان ها مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید

زارع‌پور  در جلسه شورای اداری شهرستان میامی گفت: در مسیر توسعه کشور، مساله روایت درست و جهاد تبیین بسیار مهم است.

وی بیان کرد: حجم کار با توجه به مشکلات از گذشته تاکنون بسیار زیاد است، اما اقدامات دولت سیزدهم در ۳۰ ماه گذشته با دولت‌های قبل قابل قیاس نیست.

وی خاطرنشان کرد: در پیش از دولت سیزدهم ۱۳ روستای استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل بودند، اما اکنون این تعداد به ۳۹ روستا رسیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زمانی که منابع مالی محدود است نباید انتظار داشت که همه مشکلات حل شود.

زارع‌پور ادامه داد: سفر دور دوم رئیس جمهور به منظور اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود و در دور دوم پروژه‌های جدید کلنگ زنی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد
  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • تاکید بر اتمام طرح عظیم راه آهن اردبیل تا پایان سال
  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور