Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@08:02:23 GMT

محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در مشهد امحا شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۵۳۷۷

محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در مشهد امحا شد

١٦ تن انواع مواد مخدر صنعتی و پیش‌سازهای این مواد که در چند رشته عملیات پلیس در خراسان رضوی کشف و ضبط شده بود امروز یکم آبان ماه طی مراسمی در مشهد امحاء گردید.

به گزارش قدس آنلاین، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خراسان رضوی در این مراسم شیوع اجتماعی پدیده شوم اعتیاد را کاملا مشهود توصیف و بیان کرد: اعتیاد اولویت مبارزه و ریشه بسیاری از آسیبهای اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین صالحی افزود: اعتیاد عامل ٥٥ درصد موارد طلاق در خراسان رضوی است و همچنین افزون بر ٧٠ درصد محبوسان در زندانهای این استان زندانیان مرتبط با مواد مخدر هستند.
وی ادامه داد: همچنین تاکنون ٣٨٠ نفر از ماموران جان‌برکف این استان در مسیر مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خراسان رضوی گفت: با توجه به ابعاد پیامدهای مواد مخدر و اعتیاد می‌بایست بطور مستمر در مبارزه با این پدیده شوم و اعتیاد فکر و اقدامی اساسی کرد.  

وی به عزم فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در حوزه پلیس مواد مخدر برای مبارزه با قاچاق و مصرف مواد خانمانسوز افیونی اشاره و تاکید کرد: تاکنون اقدامات خوب و موثری به همین منظور در سطح استان صورت گرفته است.

صالحی آمار معتادان متجاهر را در خراسان رضوی حدود ٩ هزار نفر ذکر و بیان کرد: حجم کشفیات مواد مخدر در این استان امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ٤٢ درصد بیشتر شده است.

وی بر لزوم فعالیت و مشارکت همه دستگاهها و نهادها در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر تاکید و بیان کرد: ورود شهرداری مشهد و شورای اسلامی این شهر به این حوزه بی‌بدلیل است.

شورای اسلامی شهر مشهد اخیرا در قالب یک مصوبه به شهرداری این شهر اجازه داد برای حمایت از مراکز خدمات اجتماعی ویژه معتادان نسبت به مشارکت در ساخت اردوگاه نگهداری و درمان معتادان متجاهر، از محل اعتبارات ردیف کمک به سایر سازمانها و نهادها اقدام کند.  

امسال تاکنون حدود ١٨ تن انواع مواد مخدر توسط ماموران فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در سطح این استان کشف و ضبط شده است.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خراسان رضوی کشف مواد مخدر خراسان رضوی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که اقدام به توزیع گسترده هروئین در شهر اصفهان می‌کردند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه، یکی از عوامل اصلی قاچاق و توزیع هروئین در شهر اصفهان را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفی گاه خود دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل باندی اقدام به توزیع هروئین‌ها بین افراد معتاد می‌کرد، افزود: در ادامه مخفی گاه تمام همدستان متهم که چهار نفر بودند شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی گفت: در این عملیات ۱۰ کیلو هروئین کشف و دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

کد خبر 739481

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • کشف ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان
  • جمع‌آوری ۲۰۹ معتاد متجاهر در مشهد