Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

این کارگردان درپی انتشار ویدیویی که حکایت از اکران قریب الوقوع فیلم «مست عشق» در ترکیه داشت.، توضیحاتی را ارائه داد.

حسن فتحی در این توضیحات آورده است:

"سلام و عرض ادب. من حسن فتحی هستم. امروز چهارشنبه ۳۰ مهرماه خبری در فضای مجازی مبنی بر آماده شدن فیلم سینمایی« مست عشق» جهت اکران منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است به عنوان سازنده اثر اعلام کنم که این خبر به هیچ وجه صحت ندارد زیرا حدود ۸ سکانس از سکانس های مهم این فیلم هنوز فیلمبرداری نشده است و امیدواریم طی دو ماه آینده فیلمبرداری این سکانس ها انجام شود.

در علت تاخیر افتادن فیلمبرداری سکانس های باقبمانده علاوه بر اختلافات مالی بین سرمایه گذار ایرانی و ترکیه ای، شیوع بیماری کرونا نیز بسیار موثر بوده است.

لذا اعلام میکنم تا زمان فیلمبرداری ۸ سکانس بافیمانده، که سازندگان ایرانی فیلم به جهت حفظ کیفیت اثر، مصر هستند، هرگونه دخل و تصرف در تدوین و امور فنی فیلم بدون اطلاع و هماهنگی و اجازه از کارگردان و تهیه کننده و سرمایه گذار ایرانی فیلم فاقد وجاهت اخلاقی و حرفه ای و واجد پیگرد قانونی است.

تاکید می کنم خبر مطرح شده درباره فیلم «مست عشق» تا آنجاییکه به من، تهیه کننده و سرمایه گذار ایرانی مربوط می شود، شایعه ای بیش نیست."

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسن فتحی فیلم مست عشق مست عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز

به گزارش قدس آنلاین، ریکاردو آلوز روز یکشنبه ایران را به مقصد استانبول ترک تا با توجه به جدایی پاکو خمس از جمع تی‌تی‌ها شایعه جدایی هافبک پرتغالی تراکتور نیز مطرح شود.

باشگاه تراکتور اما در حساب ایکس (توئیتر سابق) خود از بازگشت این بازیکن به تمرینات از روز سه شنبه خبر داد تا این شایعه ترسناک برای پرشورها تکذیب شود.

در اطلاعیه باشگاه تراکتور آمده: ریکاردو آلوز که طی سفری دو روزه راهی استانبول شده بود، سه‌شنبه ۲۸ فروردین، وارد تبریز می‌شود و در تمرین تیم فوتبال تراکتور حاضر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز
  • فعالیت ۲۸ روستای بخش بابلکنار در صنعت نوغانداری
  • جذب بیشتر سرمایه گذار خارجی در نفت با امتیازات متنوع
  • ضرورت ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی به صنعت نوغانداری بابل
  • امضای قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم
  • امضا قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم
  • کشاورزی مردمی ترین بخش اقتصاد کشور است