Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، آیین آغاز بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی طرح‌های ملی وزارت راه‌وشهرسازی در قالب ۵۰۹ هزار واحد مسکونی طرح‌های «اقدام ملی مسکن» و «مسکن مهر» در سراسر کشور صبح روز پنجشنبه -اول آبان ماه- با ارتباط تصویری حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری آغاز شد.

در این مراسم ۱۱هزار و ۵۶۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در ۸ استان و بافت‌های فرسوده و ۴۰ هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی مهر با دستور رییس جمهوری افتتاح و عملیات اجرایی ۱۵۷ هزار واحد مسکونی در قالب تفاهم‌نامه‌ها و طرح اقدام ملی مسکن، شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز همچنین واگذاری زمین برای ۱۳۵ هزار واحد مسکونی به صورت گروهی به واجدین شرایط در قالب طرح اقدام ملی و معرفی ۲۵۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به واجدین شرایط به طرح‌ها در قالب طرح اقدام ملی مسکن در ۳۱ استان، با دستور دکتر روحانی اجرایی می‌شود.

برای اجرای این طرح‌ها ۲۴۶هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و برای یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

پربیننده ترین قیمت‌های عجیب اجاره بها در شمال تهران! اسلامی: فرصت مسکن ملی را برای خانه‌دار شدن از دست ندهید قیمت مسکن در تهران / قیطریه خردلرزه ارزی در بازار مسکن اجاره‌خانه‌‌های سرسام‌آور در محله پاسداران تهران!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واحد مسکونی حسن روحانی رییس جمهور قیمت مسکن مسکن طرح ملی مسکن مسکن ملی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت هزار واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  رئیس کل دادگستری استان قم در این مراسم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

حجت الاسلام مظفری افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است