Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:42:15 GMT

دو واقف اردبیلی، واقف برتر کشوری شدند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۵۴۷۰

دو واقف اردبیلی، واقف برتر کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در همایش سراسری یاوران وقف که به صورت سراسری و در اردبیل در حسینیه حضرت زهرا(س) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، دو نفر از واقفین خیراندیش و نمونه استان به صورت کشوری تجلیل شدند.

پروفسور گلستانی کارمند ناسای آمریکا با وقف یک قطعه زمین مزروعی به متراژ ۱۴ هکتار در شهرستان کوثر و پروفسور زاهدی یک قطعه زمین به متراژ یک هزار و ۴۰۲ متر جهت احداث یتیم خانه امام رضا(ع) در اردبیل وقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در این همایش ضمن تبریک دهه وقف اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه و اصحاب وقف وظیفه مهمی را بر عهده دارند و باید به بهترین شکل در احیای موقوفات تلاش نماییم.

وی افزود: وقف همیشه به عنوان یک موضوع مهم در زندگی بشر نقش داشته و مهم‌ترین صدقه جاریه افراد است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان داشت: باید با کار جهادی نسبت به ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف در بین جوانان اقدام کنیم تا نسل جوان از برکات وقف آگاه شوند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و در کمک‌های مومنانه و طرح مهر تحصیلی بسته‌های تحصیلی برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از اصحاب وقف و هیات امنا نمونه امامزادگان، خادمین بقاع و مسؤولان استانی تجلیل به عمل آمد.

-انتهای پیام/3463/628/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل وقف آمریکا حسینیه مهدی ستوده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند

افسانه جهانی در شورای اندیشه‌ورزی خانواده و جمعیت گفت: با توجه به آغاز اجرای طرح بیمه زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان، این طرح به تمامی شهرستان‌های استان اردبیل ابلاغ شده و بانوان دارای شرایط، از تمامی مزایای بیمه اعم از بازنشستگی، نقل و انتقال سابقه و... بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به برگزاری دوره تربیت کنشگر جمعیت در اردیبهشت امسال افزود: این دوره در آغاز برای ۲۰۰ نفر برگزار و ۴۰ نفر از افراد توانمند از این تعداد شناسایی می‌شوند.

او تصریح کرد: برای نفرات منتخب و افراد دارای استعداد کنشگری، دوره تکمیلی برگزار می‌شود و این افراد در سطح استان اردبیل در حوزه جمعیت و فرزندآوری فعالیت خواهند داشت.

جهانی با یادآوری راه‌اندازی مرکز نفس در پارسال، هدف از تأسیس این مرکز را آگاهی‌بخشی به افراد و مادران برای پیشگیری از سقط جنین عنوان کرد و گفت: در همین راستا دوره حمایت از حیات جنین نیز امسال برای بهورزها و رابطان مردمی جمعیت برگزار و هستی‌شناسی جنین تشریح می‌شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با تأکید بر مشارکت مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی و بیان ضرورت‌های فرزندآوری و جوانی جمعیت و همچنین تحکیم بنیان خانواده و زیست عفیفانه خواستار ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها برای امسال شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • یک واقف آمریکایی ۱۰ هزار قطعه تمبر به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»