Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@12:00:05 GMT

بیشترمستاجرین درتهران ساکن هستند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۵۵۳۵

استاندار تهران گفت: بیشتر مستاجرین کشور در تهران ساکن هستند. ناطقان: انوشیروان محسنی بندپی صبح پنج شنبه در آئین افتتاح طرح‌های مسکن مهر در شهرستان پردیس با اشاره به اثرات مثبت طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن به گونه‌ای است که جریان تولید و عرضه مسکن را پایه گذاری کرده تا با تغییر دولت‌ها اجرای این طرح به مخاطره نیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه بیشترین مستاجرین کشور در تهران ساکن هستند افزود: با توجه به شرایط خاص استان تهران به لحاظ جمعیتی، مشارکت بخش خصوصی در اجرای این طرح مثبت ارزیابی می‌شود و این طرح نقش مهمی در خانه دار شدن اقشار آسیب پذیر دارد.

استاندار تهران در تشریح طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران عنوان کرد: ۱۳۰ هزار مسکن در قالب این طرح سهم استان تهران است که ۱۳ هزار واحد در قالب بازآفرینی یعنی حدود ۱۰ درصد از کل سهم استان در قالب این طرح وجود دارد و مابقی یعنی ۶۱ هزار واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ هزار واحد در شهرهایی با کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ساخته خواهد شد و همچنین ۴۴ هزار واحد نیز در شهرهای جدید در قالب این طرح ساخته می‌شود.

محسنی بندپی با اشاره به اجرای این طرح در پرند گفت: تأمین امکانات و زیرساخت‌های مناسب عمرانی، فرهنگی اجتماعی در این طرح مدنظر قرار گرفته؛ ضمن اینکه اجرای مترو پرند نقش مؤثری در آسایش ساکنان این منطقه به ویژه در طرح اقدام ملی مسکن خواهد داشت. منبع: مهر برچسب ها: بیشترمستاجرین ، تهران ، ساکن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تهران ساکن طرح اقدام ملی مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • میزبانی «سوره» از نشست‌های «فیلم جستار» و «ژانرهای ترکیبی»
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات