Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، دومین مناظره ریاست جمهوری میان دونالد ترامپ و جو بایدن دموکرات پنج‌شنبه ساعت ۹ شب به وقت شرق آمریکا (جمعه ۴:۳۰ صبح به وقت تهران) برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، این مناظره به صورت زنده و با حضور 2 مترجم هم زمان از شبکه رادیویی گفت و گو به روی آنتن خواهد رفت و یکی از مترجمان سخنان ترامپ و دیگری سخنان بایدن را ترجمه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادیو گفت و گو بعد از پایان مناظره نیز میز تحلیل مناظره را به مدت یک ساعت و با حضور کارشناسان، تحلیل گران و اساتید دانشگاه خواهد داشت.
مناظره آخر ریاست جمهوری آمریکا در دانشگاه بلمونت، واقع در شهر نشویل ایالت تنسی برگزار می‌شود.

دانشگاه بلمونت تنسی در سال ۲۰۰۸ هم میزبان مناظره ریاست جمهوری باراک اوباما و جان مک‌کین بود.

آخرین مناظره میان این نامزدها در آستانه انتخابات سوم نوامبر پس از آن برگزار می‌شود که دور دوم مصاف آنها بابت ابتلای دونالد ترامپ جمهوری‌خواه به کرونا لغو شد.

به گزارش فارس، علاقه مندان می توانند این شبکه را روی موج اف ام:ردیف ۱۰۳.۵ دریافت کنند و یا از طریق اپلیکیشن ایرانصدا دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترامپ مناظره انتخاباتی رادیو مناظره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه گل یا پوچ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر، سردبیری فاطمه شهبازی و کارشناسی دکتر سلجوقیان روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. 

این برنامه روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه موضوع می‌خواهم زنده بمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. اینکه انسان برای رهایی از چنگال اعتیاد چطور برای زنده ماندن مبارزه کند و آغازی دوباره برای زندگی اش ترسیم کند. 

این برنامه با نگاهی تازه به موضوع اعتیاد از گروه سلامت اجتماعی پخش می‌شود. در این برنامه صدای افرادی که در چنگال اعتیاد بودند و حالا رها شده اند، پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود