Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق (سال 1399) از امروز اول آبان به مدت یک ماه خبر داد.
محمود مرتضایی فرد با بیان اینکه مبلغ وام ضروری 10 میلیون تومان است، گفت: همانند دوره های گذشته این تسهیلات با کارمزد 4 درصد و اقساط 36 ماهه ارائه می شود و بازنشستگان و ظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با توجه به شرایط عنوان شده در سایت از 1 تا 30 آبان ماه سال جاری به مدت یک ماه با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir اقدام به ثبت نام کنند.
مرتضایی فرد گفت: متقاضیان طبق شرایطی که در زمان ثبت نام بر روی سایت درج می شود، می توانند ثبت نام کنند. بازنشستگانی که در مراحل اول و دوم سال 98 (مهر سال 98 تا مهر سال 99) از وام ضروری 7 یا 10 میلیون تومانی استفاده کرده باشند، حتی در صورت ثبت نام نیز در این مرحله به آن ها وام تعلق نخواهد گرفت.
وی با بیان این نکته که ثبت نام در سامانه اینترنتی، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد، اظهار داشت: پس از اتمام مهلت ثبت نام یک ماهه، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات رفاهی، میزان حقوق و غیره بررسی و اولویت بندی شده و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آنها در سامانه اعلام می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه زمان پرداخت وام دوره جدید پس از اتمام ثبت نام اینترنتی اعلام می شود، افزود: پرداخت وام ضروری واجدین شرایط به صورت ماهانه و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل صورت می گیرد و وام ضروری واجدین شرایط دارای امتیازهای اول به ترتیب در ماه های ابتدایی پرداخت خواهد شد.
منبع: ایسنا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشوری وام ضروری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مزایده اموال منقول شناسایی شده متهم پرونده کثرالشالکی شهرستان بهمئی خبر داد.

سید علی ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده گذاران صندوق کثیرالشاکی بهمئی گفت: در مرحله کنونی تعداد پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شده تا اینکه با مزایده آن‌ها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آن‌ها پرداخت کنیم.

وی اظهارکرد: این کار در نوع خود فوق العاده بوده و این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام صورت گرفته و همانگونه که می‌دانید پرونده همچنان در دادسرا بوده و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هر گونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده گذاران را برطرف کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسراهای استان کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: پرونده به صورت ویژه و با نظارت شخص دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد.

ملک حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق تصریح کرد: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم اما به دلیل شرایط کنونی بورس، باوجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده گذاران برگردانیم.

وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک در بهمئی را خواهیم داشت، بیان کرد: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی خواهد بود. همچنین اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری