Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهران حیاتی مدیر جهاد کشاورزی شیروان افزود: وزن بره‌های متولد شده در مرکز اصلاح نژاد این شهرستان نسبت به جامعه سنتی روستایی یک کیلوگرم بیشتر است.

حیاتی افزود: سالانه ۷۰ راس بره ماده اصلاح شده از طریق این مرکز در اختیار دامداران استان و شهرستان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت: سالانه ۱۰۰ راس قوچ اصلاحی از طریق مرکز اصلاح نژاد این شهرستان در بین دامداران توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید

توزیع سالانه ۱۰۰ راس بره نر اصلاح شده در شیروان

حیاتی  گفت: اینک راندمان تولید بره دهی حیوانات اصلاح شده در هر زایش ۱.۷ است.

وجود ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد گوسفند کردی شیروان به عنوان تنها ایستگاه بخش دولتی پشتیبانی کننده جمعیت دامی استان از جمله نقاط قوت بخش دامپروری خراسان شمالی به شمار می‌رود که در پروژه‌های اصلاح نژادی و تحقیقاتی بر روی گوسفند نقش به سزایی داشته است.

  انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصلاح نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اصلاح شود

فرماندار شهرستان تبریز بر اصلاح سریع مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح صبح امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست بررسی مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، اظهار کرد: در راستای سهولت رفت و آمد تماشاگران فوتبال، باید اقدامات لازم در این خصوص توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

وی افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط دولت مردمی در دور اول سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان تبریز بر بهسازی مسیر دسترسی این ورزشگاه تاکید و خاطرنشان کرد: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و تأمین روشنایی مسیر از اقداماتی است که باید توسط عوامل مرتبط انجام شود.

فاتح با اشاره به احداث پارکینگ‌های استاندارد برای خودروهای شهروندان در ورزشگاه یادگار امام (ره)، گفت: به منظور رفاه حال تماشاگران، احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه یکی از ضروریات حال حاضر است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

کد خبر 746504

دیگر خبرها

  • مهار تورم ماهانه و نقطه به نقطه در استان یزد/ شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در میاندوآب
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اصلاح شود
  • لایروبی انهار کشاورزی صومعه سرا