Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» معین الدین سعیدی سخنگوی کمیسیون کشاورزی در توضیح انتشار سخنان ایشان در جلسه کمیسیون کشاورزی با حضور وزیر نیرو در زمینه وضعیت آب حوزه انتخابیه گفت: در حوزه آب استان سیستان و بلوچستان توسط وزارت نیرو اجحاف شکل گرفته است و دامنه های این موضوع اثر من الشمس هست چه این مسئله  را دوستان قبول کنند یا نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پاک کردن صورت سوال به جایی نخواهیم رسید باید بیایند و وضعیت مردم را ببیند.
وی افزود: علی ایهاالحال از وزیر محترم ممنونیم که عنوان کردند تا پایان سال مالی ۱۵۰ هزار نفر به حوزه آب رسانی متصل شوند.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی درباره رفع مشکل کم آبی حوزه انتخابیه گفت: برای رفع مشکل از همه اهرام های قانونی خودمان استفاده خواهیم کرد. دیگر فریاد تشنگی مردم خاموش نخواهد شد مادمی که به این ندا پاسخ داده شود.
سعیدی در واکنش به پاسخ دوستان معاون وزیر کشور دربارۀ مطرح کردن مشکل از طرف نماینده در جلسه کمیسیون گفت: این که دوستان معاون وزیر کشور میفرمایند نماینده باید پاسخگوی حوزه خودش باشد و در جواب ما که به شکل قانونی شکایت می‌کنیم ناراحت می شوند، کاش این واکنش ها را در برابر تشنگی مردم را به همین اندازه ساده و صریح میگفتند تا به عنوان نماینده از این پاسخ لذت می بردم.
این نماینده مجلس در پایان دربارۀ اشک تمساح شبکه های معاند خارجی و سوء استفاده از صحبت های ایشان گفت: علی ایها الحال آنچه که وظیفه ی ماست در چارچوب قانون انجام خواهیم داد اما این تلاش مذبوحانه رسانه های معاند هرگز به جایی نخواهد رسید چرا که مردم این سرزمین با همه وجود خودشون را متعلق به نظام میدونن در هر آوردگاها و دستاوردهای نظام  پیشگام خواهند بود.

آنچه که وظیفه ی ماست در چارچوب قانون انجام خواهیم داد اما این تلاش مذبوحانه رسانه های معاند هرگز به جایی نخواهد رسید چرا که مردم این سرزمین با همه وجود خودشون را متعلق به نظام میدونن در هر آوردگاها و دستاوردهای نظام  پیشگام خواهند بود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: سخنگوی کمیسیون کشاورزی شبکه های معاند خارجی مجلس نماینده چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نشست علنی مجلس به ریاست رئیس مجلس آغاز شده و این موارد در دستور کار نمایندگان قرار دارد:

ادامه گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی.   گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان.   ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقاء امنیت آنان دربرابر سوء رفتار.   گزارش کمیسیون انرژی درمورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (STC) به داوری در اجرای ماده ۱۰۰ آئین‌نامه داخلی مجلس با اولویت   گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها درمورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها.   گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس درمورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت   گزارش کمیسیون کشاوزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درمورد طرح استفساریه جز یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰   بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درمورد رسیدگی به طرح نظام قانون‌گذاری، تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی   بررسی تقاضای دو فوریت درمورد طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • مخالفت با بررسی طرح نظام قانونگذاری بر اساس اصل ۸۵
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟
  • رد ادعای کذب یک رسانه معاند درباره فدراسیون کاراته