Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه‌ مدیریت درمان بیماری کرونا در بیمارستان های استان تهران و البرز با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، مدیران ارشد حوزه در معاونت درمان وزارت بهداشت، روسای دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران تهران و البرز و رؤسای بیمارستان شهر تهران و البرز در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

 با توجه به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در این دو استان، بازدیدهای سرزده ای با حضور مدیران ستادی حوزه معاونت درمان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، دفتر بارزسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، از بیمارستان های سطح شهر تهران و کرج صورت گرفته و گزارشات این تیم‌های ارزیابی در این جلسه ارائه و نقاط قوت و ضعف مراکز جهت شناسایی مشکلات و نیازمندی و کمک به مدیریت بهتر اپیدمی کرونا در جمع روسای بیمارستان ها شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ادامه این جلسه با تعامل و هم‌گرایی، نظر رؤسای هر یک از مراکز درمانی به اشتراک گذاشته شده و مواردی از جمله توسعه بخش‌ها و تخت های بیمارستانی، بررسی شیوه ارائه خدمات، تریاژ و سطح بندی بیماران براساس میزان ریسک، شیوه اجرای کار تیمی، وضعیت دستگاه های اکسیژن‌ساز مراکز و وضعیت پرداختی پرسنل بیان و بر استمرار بازدیدهای نظارتی تاکید شد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تهران و البرز وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه گفت: زنده یاد لیلی سماواتی، ۶۱ ساله، اهل و ساکن شهرستان اردبیل که بدنبال سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان علوی اردبیل بستری شده بود علیرغم مراقبت‌های درمانی و وجود علائم مرگ مغزی و پس از تشخیص و تایید توسط متخصصین و کوردیناتور‌های واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رضایت خانواده ایشان، ساعت ۲/۳۰ روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جهت اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

دیگر خبرها

  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • بیمارستان های دولتی ملزم به درمان رایگان کودکان هستند
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ
  • تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • مراکز بهداشت و درمان باید ۳۶۵ روزه خدمت کنند
  • آمبولانس دریایی در جزیره خارگ راه‌اندازی می‌شود
  • کاهش زمان تولد نخستین فرزند به سه سال پس از ازدواج
  • اجرای موفق طرح ملی پایش مراکز درمانی کشور در تعطیلات نوروز