Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد اسماعیلی در حاشیه مراسم اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس سراسر فارس و افتتاح زمین چمن مصنوعی، با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت انسان گفت: در آموزش و پرورش، تربیت بدنی بر پایه سلامت است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه نیروی متخصص از هر تجهیزاتی بهتر است، گفت: هدف ما ارتقا سطح کیفی ورزش در فارس با بهره گیری از پتانسیل موجود نیروی انسانی در ورزش استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی افزود: سیاست گذاری در ایام کرونا، تغییراتی داشت و در بحث تجهیزات نیز به دلیل تعطیلی مدارس توجه بیشتر به وسایل با دوام است که تجهیزاتی هم که امروز به نقاط محروم ارسال می‌شود، از این نوع وسایل است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در توزیع اقلام ورزشی دانش آموزان اتباع خارجه نیز سهمیه دارند گفت: در ایران، این شهر و استان بیشترین آمار متمرکز اتباع خارجه را دارد و باید توجه داشت که نگاه آموزش و پرورش به این دانش آموزان با دیگر دانش آموزان یکسان است.

وی با یادآوری این مطلب که ۲۷ چمن مصنوعی در نظر داشتیم به بهره برداری برسانیم که این بیست و دومین زمین است، تاکید کرد: سرانه ورزشی فارس پیش از این ۲۲ صدم مترمربع بود که امروز به ۲۷ صدم مترمربع ارتقا پیدا کرده است این در حالی است که میانگین سرانه ورزشی آموزش و پرورش ۳۳ صدم متر مربع است و است و برای رسیدن به آن نیازمند تلاش مضاعف هستیم.

بنا بر این گزارش کاروان تجهیزات ورزشی با شعار " مهر با نشاط " با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان و شامل تجهیزاتی همچون: ۱۲۰ دستگاه میز پینگ پنگ، ۱۰۰ جفت پایه والیبال، هزار و ۵۰۰ تخته تاتامی، ۳۰۰ عدد تشک ۲ در یک ژیمناستیک، تعدادی وسایل برای کلاس درس تربیت بدنی مانند نردبان سوئدی، قارچ، پیش تخته، ۲۰۰ عدد ترازو و ۳۰۰ عدد قد سنج تشک دو و میدانی به مدارس سراسر استان اعزام شد.

کد خبر 5054191

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد اسماعیلی آموزش و پرورش فارس شیراز ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی هفته ناجا مشهد آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، رییس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کشور گفت:دومین کاروان تجهیزات آموزشی وسرمایشی مدارس هدیه شهدای دانش آموز به دانش آموزان مناطق سیل زده ارسال شد.
خانمحمدی با اشاره به خسارت سیل اخیر در جنوب استان گفت:سیل اخیر در جنوب سیستان وبلوچستان به ۳۶۸مدرسه آسیب زد وبرای بازسازی این مدارس در دومرحله تجهیزات ارسال کردیم.
وی ادامه داد:در مرحله اول نزدیک به چهار میلیاردتومان ودر این مرحله که مرحله دوم می‌باشد نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی وسرمایشی در حال ارسال به مناطق سیل زده هستیم.
معاون وزیر آموزش پرورش خاطر نشان کرد: این تجهیزات شامل میز، صندلی وکولر وسایر نیاز‌های مدارس است که مستقیم به مدارس آسیب دیده بارگیری وارسال شد.
وی تصریح کرد:برای تجهیز تمامی مدارس سیستان و بلوچستان در مرداد ماه سالجاری هم بزرگترین محموله ارسالی را خواهیم داشت تا شروع فصل بازگشایی سال تحصیلی آینده مهرماه، مدارس این مناطق هیچ گونه کمبود امکاناتی نداشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش
  • گام‌های خیرخواهانه گروه‌های جهادی در محروم‌ترین روستای عنبرآباد