Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران  به نقل از خانه ملت، جعفر قادری عدم توانایی آمریکا در تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران را شکستی برای سران این کشور دانست و گفت: اکنون فرصت مناسبی است تا از این ظرفیت برای تهیه تجهیزات نظامی از کشورهایی همچون روسیه و چین اقدام کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: از سوی دیگر برخی کشورها نیز بازار خوبی برای خرید تسهیلات و تجهیزات نظامی ساخت ایران هستند که باید مد نظر قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با بیان اینکه اکنون جمهوری اسلامی می تواند در امور مشترک نظامی با چین، روسیه، هند و سایرین اقداماتی داشته باشد، عنوان کرد: باید بتوانیم با استفاده از فناوری هایی که مصارف دوگانه دارند، نیازهای خود را در حوزه تجهیزات نظامی برطرف کرده و از تکنولوژی موجود در سایر کشورها استفاده کنیم.

قادری ادامه داد: از سوی دیگر اکنون می توانیم بخشی از تجهیزات نظامی را از طریق فروش نفت تهیه کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین با تأکید بر ضرورت تقویت بودجه دفاعی کشور اظهار داشت: جمهوری اسلامی در شرایطی قرار دارد که آمریکا را به دلیل شکست های متعدد عصبانی کرده لذا باید برای تهدید نظامی این کشور نیز پیش بینی هایی صورت گیرد و قدرت بازدارندگی کشور تقویت شود تا این فکر به مخیله آنها نیز خطور نکند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه وزارت دفاع باید همچنان به بومی سازی تجهیزات نظامی و دفاعی ادامه دهد، خاطرنشان کرد: بومی سازی حوزه دفاعی و نظامی از جمله حوزه هایی است که می تواند کشور را که هم اکنون یک قدرت در منطقه محسوب می شود به قدرتی در حوزه بین الملل نیز تبدیل کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جعفر قادری صدای ایران پایان تحریم تسلیحاتی توان دفاعی ایران خرید تجهیزات نظامی تجهیزات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • خشم آمریکا از افزایش هزینه‌های دفاعی چین