Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان سمنان در ستاد فرماندهی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، امنیت را مایه آرامش اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و افزود : تامین امنیت در ابعاد مختلف نظیر امنیت روانی، و آرامش فضای عمومی جامعه از جمله مواردی است که تمامی دست اندرکاران تامین آن از جمله نیروی انتظامی می کوشند تا در بالاترین سطح آن را در جامعه اجرا و آرامش مردم را تثبیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان ، وجود پلیس و نیروی انتظامی در سطح شهرها و روستاهای استان را مایه آرامش مردم عنوان کرد و گفت : برخورد نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه ، مورد حمایت تمام مردم است و رضایت آنان را در پی دارد.‌
استاندار سمنان گفت : به فرمایش رهبر معظم انقلاب ، پلیس در عین مهربانی باید مقتدر باشد و بی شک ، مهربانی پلیس موجب جلب محبت عامه مردم و ماندگاری خدمات آنان در سطح جامعه خواهد شد.‌
آشناگر پلیس را زینت جامعه معرفی و عنوان کرد : اقدامات پلیس موجب عزت و سرافرازی این نیرو در کشور است و تلاش پلیس در ابعاد مختلف نشان از سختی کار و مسئولیت بالای پلیس بی ادعا است.
استاندار سمنان گفت : پلیس جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف صاحب نظر و دارای برنامه است و حضور پلیس در عرصه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، امنیتی نشان دهنده اشراف ، قدرت و تسلط پلیس در این مقولات است.‌
وی، برخورد با اخلال گران ، اعمال مقررات و ارائه خدمات مختلف به مردم را از وظایف نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت : مشارکت پلیس در امور اجرایی کشور بر هیچکس پوشیده نیست .‌
آشناگر با اشاره به وضعیت فعلی و تحلیل امور جاری امروز کشور گفت : بخش عظیمی از مشکلات حاصل تحریم دشمنان و به ویژه آمریکاست و به اذعان خود آنان هدف دشمن از اعمال این تحریم ها تسلیم و شکست ملت ایران است که بی تردید راه به جایی نخواهند برد.‌
استاندار سمنان بخش دیگری از مشکلات موجود کشور را مرتبط با شیوع کرونا دانست و گفت : شیوع کرونا سبب شده است تا اقتصاد دنیا دچار مشکل شود و متعاقب آن کاهش درآمد مردم و افزایش نارضایتی امری مشهود و واقعی است .
وی اضافه کرد : تحریک‌ مردم به هرج و مرج و اعتراض از دیگر اقدامات دشمنان قسم خورده انقلاب است که لازم است نیروی انتظامی در این خصوص هوشیار باشد .
استاندار سمنان با بیان این نکته که دشمنان کشور باز هم طعم تلخ شکست را خواهند چشید گفت : امیدوارم نقش الگویی پلیس همچون گذشته در سطح جامعه افزایش یابد .

برچسب‌ها سمنان استانداری سمنان علی رضا آشناگر  امنیت انتظامی پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان استانداری سمنان امنیت انتظامی سمنان استانداری سمنان امنیت انتظامی اخبار کنکور استاندار سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • عملیات وعده صادق مستضعفان عالم را دلشاد کرد
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان