Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات کشتی استان زنجان در صورت حمایت مالی مناسب نسبت به جذب چند کشتی گیر بومی و غیربومی جدید نیز اقدام خواهد کرد تا در دور برگشت این رقابت ها، مقتدرانه حاضر شود.  

وی اظهار داشت: اگر تیم کشتی شهدا زنجان مورد حمایت مالی واقع شود در این صورت می تواند عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی این دوره از مسابقات کشتی لیگ برتر باشگاه های ایران را به دست آورده و در بین چهار تیم برتر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی، افزود: تیم کشتی شهدا زنجان در مرحله دور رفت این سری از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور در مقابل تیم قدرتمند استقلال تهران خوب و توانمند ظاهر شد و هرچند نتیجه را هفت بر سه واگذار کرد اما نشان داد که حریف قدر و سرسختی برای تیم‌های شرکت کننده است.     

وی تصریح کرد: تیم کشتی زنجان در مقابل تیم دانشگاه آزاد تهران هشت بر ۲ تن به شکست داد اما تیم کشتی فرش مشهد را با نتیجه هشت بر ۲ مجبور به پذیرش شکست کرد و در مرحله دور برگشت این مسابقات نیز با آمادگی بهتر و بیشتری حضور خواهد یافت.

محمدی یادآور شد: تیم کشتی شهدای زنجان با ترکیب سه کشتی گیر بومی و پنج غیربومی در مرحله دور رفت این سری از رقابت ها حضور داشت، افزود: میثم حیدری (۲ کشتی گیر) اوزان ۶۱ و ۸۰ کیلوگرم، علیرضا عباسی وزن ۸۶ کیلوگرم از زنجان و مهدی صفائیان، یونس سرمستی، شیخ اعظمی، مسعود مددی و اباذر اسلامی نیز به عنوان کشتی گیران غیر بومی تیم شهدا زنجان به مصاف حریفان رفت.

دور رفت این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه /۱۰ و ۱۱ مهر ماه جاری/ در ۲ گروه سه تیمی در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و رسول نوروزی به عنوان سرپرست و محمدنادری، وحید درامی مقدم، منصور اسدی و فتح الله قزلباش به عنوان مربی و حسن بیگدلی مدیرعامل این باشگاه،  کشتی گیران زنجانی اعزامی به این رقابت ها را هدایت کردند.

محمد حمزه پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در جلسه ای که روز دوشنبه ۲۸ مهر ماه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: یا یکی از شرکت های فعال این استان در خصوص حمایت مالی از تیم کشتی زنجان، مذاکره و رایزیی به عمل آمده و قول مساعدت نیز داده شده است اما رییس هیات کشتی زنجان به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت تا به امروز هیچ حمایتی را نداشته و قول داده شده نیز منتفی است.

برچسب‌ها لیگ برتر کشتی کشتی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی کشتی زنجان لیگ برتر کشتی کشتی زنجان اخبار کنکور تیم کشتی شهدا کشتی زنجان شهدا زنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام بنیادی با بیان اینکه همه ساله مردم خیر استان مشارکت بسیار خوبی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد و غیرکلاهبرداری دارند، گفت: از ۲۲ زندانی آزاد شده در این مدت ۲ نفر خانم و سرپرست خانوار بودند که به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: روز گذشته به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ۹ نفر از این زندانیان در استان آزاد شدند که یک نفر از آنها خانم و سرپرست خانوار بود.

حجت الاسلام بنیادی با بیان اینکه تعداد زندانیان مالی و غیرعمد طی سال شناور است، خاطرنشان کرد: ابتدای ماه مبارک رمضان امسال ۱۱۷ نفر زندانی در استان داشتیم که مشمول طرح آزاد سازی بودند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان ادامه داد: هم اکنون ۹۵ نفر از این مددجویان در انتظار کمک خیرین و مردم نوعدوست هستند تا به کانون خانواده خود بازگردند.

حجت الاسلام بنیادی گفت: سال گذشته به همت خیرین ۲۶۵ نفر از زندانیان مشمول این طرح در استان آزاد شدند و از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون نیز بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال برای این امر در استان جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در این امر خداپسندانه همچنان ادامه دارد، افزود: امسال پایگاهی را در محل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان دایر کردیم تا افراد خیری که به ستاد دیه و زندان‌های استان دسترسی ندارند با حضور در این پایگاه برای آزاد سازی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد مشارکت کنند.


دیگر خبرها

  • طغیانی: تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور است
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه دو فرد مرتبط با شبکه‌های رسانه‌ای حامی حماس
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • تکمیل ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان -قزوین نیازمند ۱۲۵۰میلیارد اعتبار
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • دایر شدن پایگاه‌های حامی‌یابی به مناسبت شب‌های قدر در زنجان
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند