Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@13:18:29 GMT

بحث جوانان نباید به حاشیه رانده شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۵۹۷۹

بحث جوانان نباید به حاشیه رانده شود

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به جوانان و حل مشکلات آن‌ها توجه ویژه وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (اول آبان‌ماه) در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی شهرستان سلطانیه که با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شد، با اشاره به ادغام تربیت‌بدنی و ستاد جوانان برای تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان با بیان اینکه باید به جوانان توجه بیشتری شود، افزود: ادغام این دو سازمان نباید بحث جوانان و مشکلات آنان را به حاشیه ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: با اهتمام جدی‌تر امیدواریم توجه بیشتری به حوزه جوانان وجود داشته باشد و با همت همه مسئولان، بخشی از مشکلات جوانان این مرز و بوم مرتفع شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در ایام کرونایی بسیاری از سالن‌های ورزشی در کشور تعطیل است، ادامه داد: باید تلاش شود به ورزش قهرمانی در این دوران آسیبی وارد نشود.

این مسئول، با بیان اینکه با تعطیلی سالن‌های ورزشی و کاسته شدن از ترددهای افراد در بیرون از خانه‌ها در ایام کرونا شاهد افزایش وزن و تهدید سلامت هستیم، بیان کرد: برای غلبه بر این مشکل نیز، نیاز به ابتکار و خلاقیت در حوزه ورزش‌های همگانی داریم تا این ورزش‌ها به شکل ورزش خانگی برگزار شود تا در طولانی مدت سلامت جامعه آسیب نبیند.

شجاعی با اشاره به همت بالای خیرین برای احداث پروژه ورزشی سالن خیرساز این شهرستان، عنوان کرد: این پروژه در عرض هفت ماه احداث شد که برخورداری از کیفیت بالا از ویژگی‌های این پروژه در کنار سرعت ساخت آن است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در همه حوزه‌ها  با همه توان در خدمت مردم هستیم، یادآور شد: امیدواریم بهره‌برداری از این پروژه‌ها مایه خیر و برکت برای استان باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زنجان وزير ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

سردار سلمان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: برگزاری یک رویداد مهم ورزشی با حضور بیش از ۴ هزار ورزشکار از سراسر کشور باعث افتخار برای پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است.

وی افزود: از هیئت کاراته استان همدان و دستگاه ورزش برای گرفتن چنین رویداد بزرگ ورزشی که باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر شده تقدیر می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: یکی از موضوعات مهم در حوزه نوجوانان و جوانان بحث اوقات فراغت و بیکاری بوده که ورزش یکی از بهترین بسترها برای پر کردن ساعات جوانان است.

سردار امیری خاطرنشان کرد: در تحقیقاتی که ما در فراجا انجام داده‌ایم گسترش ورزش باعث تخلیه شور و هیجانات جوانان شده و از نظر روحی و جسمی بسیار مثبت بوده و در نهایت باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی با اشاره به رابطه مستقیم ورزش و کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: در بحث گرایش جوانان به مواد مخدر نیز ورزش در نقطه مقابل قرار دارد هرجا که ورزش است استفاده از مواد مخدر به صفر می‌رسد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان عنوان کرد: هر اندازه ما بتوانیم در حوزه ورزش در جامعه سرمایه‌گذاری کنیم به همان میزان بزه‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش خواهد داشت.

سردار امیری با بیان اینکه در نیروهای مسلح نیز ورزش از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: به ویژه در نیروی انتظامی که مأموران ما عملیات‌های طاقت فرسا، تعقیب و گریزهای چندین ساعته و ایستادن مداوم را دارند و نیاز به اقدامات چابکانه دارند، ورزش در اولویت قرار دارد.

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی در خصوص آمادگی جسمانی، دفاع شخصی، تیراندازی، شنا و ورزش‌های رزمی در مجموعه فراجا انجام داده‌ایم.

کد خبر 6080452

دیگر خبرها

  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • علیرضا رضایی: اخذ مالیات باعث گران شدن ورزش می‌شود
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی