Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:26:28 GMT

مردم رنچ کارکنان بهداشت و درمان را کم کنند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۶۰۴۰

مردم رنچ کارکنان بهداشت و درمان را کم کنند

به گزارش ایرنا، رضا چمن پنجشنبه در آیین وداع با پیکر شهید حبیب ذاکریان، پزشک متخصص پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که با حضور جمعی از مسوولان و دانشگاهیان علوم پزشکی در محوطه بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود برگزار شد، به صورت مختصر و بدون اعلام همگانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد،ابراز داشت: جامعه پزشکی سختی ها و دردهای بسیاری را در این مدت تحمل کرد و امروز همچون دوران دفاع مقدس شاهد شهادت همکارانمان در عرصه جهاد و مبارزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پیامی نیز برای مردم داشت و گفت: از هرگونه تجمع، جلسه و محفل پرهیز کنید چرا که آنچه که در انتشار بی رویه این ویروس مشکل ساز است، مراجعه و ارتباطات حضوری است.
وی ادامه داد: انتظار ما این است که هرچه بیشتر تلاش کنیم تا این درد سنگین که ماه هاست کارکنان بهداشت و درمان تحمل می کنند، کم شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به حادثه واژگونی آمبولانس نیز اشاره و تصریح کرد: در روزهای گذشته از آنجایی که جوانان فرهیخته فوریت های پزشکی ما احساس مسوولیت کردند تا هرچه سریع تر بیماری را برای دریافت خدمات درمانی به اورژانس برسانند، دچار حادثه واژگونی شدند و متأسفانه یک کارشناس جوان فوریت های پزشکی جان سپرد و عزیز دیگری در بخش مراقبت های ویژه شرایط خوبی ندارد.
وی با بیان اینکه این ها فقط نمونه هایی از ایثارگری همکاران ما است، افزود: همکاران دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مبارزه با ویروس کرونا موجب باعث روسفیدی ما شدند و با وجود همه محدودیت ها و در حد بضاعت خود بهتر از بسیاری دیگر از نقاط دنیا و کشور توانستند کارنامه درخشانی از خدمت رسانی به مردم به نمایش بگذارند.
حبیب ذاکریان نخستین شهید مدافع سلامت شهرستان شاهرود و فرزند شهید دوران دفاع مقدس، صبح چهارشنبه پس از تحمل بیش از ۲۰ روز عوارض ناشی از بیماری کرونا به دیار حق شتافت.

کارکنان بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مردم قدرشناس شاهرود صبح پنجشنبه با نخستین شهید مدافع سلامت این دانشگاه خداحافظی کردند.

مراسم تشییع پیکر مطهر این پزشک متعهد در  استان مازندران، ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه ۲ آبان  از مقابل بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل تا گلزار شهدای گله محله این شهر برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ویروس کرونا شهید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز ماساژدرمانی در اردبیل به‎دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهروموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
رامین نسیمی دوست تأکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل