Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:19:29 GMT

بی. آر. تی در غرب تهران جان یک شهروند دیگر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۶۰۶۰

بی. آر. تی در غرب تهران جان یک شهروند دیگر را گرفت

به گزارش ایرنا از پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ «احسان مومنی» روز پنج‌شنبه با بیان اینکه سرعت زیاد اتوبوس عامل این حادثه بود،  گفت: بی‌توجهی راننده به جلو باعث شد تا وی در توقف این وسیله‌نقلیه‌ دچار مشکل شود و به همین دلیل به شدت با عابر پیاده برخورد و او را نقش بر زمین کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: بر اثر شدت ضربه،  عابر پیاده در محل حادثه فوت و در این محدوده شاهد بار ترافیک سنگین به دلیل ایستادن و نگاه کردن خودروهای عبوری و دیگر شهروندان بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش  و  ترافیک به وضعیت قبل برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده باید معطوف به رانندگی باشد و  طبق قوانین خوردن و آشامیدن،  سیگار کشیدن و صحبت با تلفن همراه ممنوع است و رانندگان باید به جلو توجه کافی داشته   باشند.

سرهنگ مومنی اظهار داشت: از رانندگان عبوری و شهروندان انتظار داریم که در موقع تصادف در محل حادثه تجمع نکنند تا عوامل پلیس و امدادی بتوانند به موقع به صحنه تصادف برسند و امیدواریم با رعایت قوانین  و  مقررات راهنمایی  و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیکی شاهد وقوع چنین حوادث تلخی  در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کمتر از یک ماه پیش عابر دیگری در تصادف با بی. آر. تی جان باخت

اوایل مهرماه در ایستگاه ضلع جنوبی میدان ونک مسافری که قصد ورود به اتوبوس را داشت به دلیل بسته شدن درب اتوبوس به بیرون پرتاب و این وسیله نقلیه از روی نامبرده عبور کرد که منجر به فوت وی شد.

سرهنگ مومنی از شهروندان خواست حین سوار و پیاده شدن به وسایل نقلیه عمومی حتما از ایستادن کامل اتوبوس مطمئن شده و راننده را در جریان اقدامات خود قرار دهند و در مسیر نگاه وی قرار گیرند و همچنین از دویدن و سوار شدن‌های ناگهانی در وسایل نقلیه عمومی خودداری کنند.

برچسب‌ها تصادف شهری میدان ونک کشته پلیس راهور تهران بزرگ شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادف شهری میدان ونک کشته پلیس راهور تهران بزرگ شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تصادف شهری میدان ونک کشته پلیس راهور تهران بزرگ شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ٣١ فروردین ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است