Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:01:54 GMT

کری‌خوانی مورینیو با ستاره سابق آژاکس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۶۱۲۹

کری‌خوانی مورینیو با ستاره سابق آژاکس

داوینسون سانچس ستاره تاتنهام به اظهارات سرمربی‌اش مورینیو و کری‌خوانی بابت پیروزی مورینیو بر تیم سابق او در فینال لیگ اروپای 2017 پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، داوینسون سانچس ستاره تاتنهام و ژوزه مورینیو سرمربی این تیم پیش از پیوستن به این تیم لندنی در سال 2017 در فینال لیگ اروپا مقابل هم قرار گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مورینیو در مستند آمازون درباره تاتنهام در حالی به تصویر کشیده شده که نشان می‌دهد در اولین روزهای پیوستن داوینسون سانچس به تاتنهام در حال صحبت کردن با او و کری خونی با موضوع آن بازی در فینال لیگ اروپای 2017 است.

 

مورینیو آن سال به عنوان سرمربی منچستریونایتد به مصاف سانچس که بازیکن آژاکس بود رفت. بازی‌ای که با پیروزی 2-0 تیم مورینیو به پایان رسید.

 

داوینسون سانچس دیروز در یک کنفرانس خبری وقتی با سوالات خبرنگاران درباره اظهارات مورینیو در مستند باشگاه تاتنهام مواجه شد گفت: " ما در آن زمان در آژاکس خیلی خیلی خوب بازی می‌کردیم. همانطور که آژاکس فصل پیش دو دو فصل پیش عالی بازی می‌کرد. ما خیلی خوب بازی می‌کردیم ولی تجربه نداشتیم. استعداد تا دلتان بخواهد بود ولی تجربه نبود. صحبتی که با مورینیو داشتم بامزه بود. وقتی سرمربی من چیزی بگوید در جا با او موافقت می‌کنم".

 

 

سانچس و مورینیو امسال بار دیگر در لیگ اروپا حضور دارند با این تفاوت که آنها حالا در یک تیم هستند. تاتنهام امروز در اولین بازی خود در لیگ اروپا به مصاف LASK اتریش می‌رود.

 

تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی داوینسون سانچس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

به گزارش "ورزش سه"، اخبار خوبی از آرژانتین به گوش می‌رسد، چراکه باشگاه ایندیپندنته تایید کرده است که کارلوس ته‌وز، ستاره سابق یوونتوس، از بیمارستان مرخص شده است.

این مربی به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شده بود. نتایج آزمایش‌های اولیه مثبت بود اما پزشکان تصمیم گرفتند که ته‌وز را برای مدت بیشتری نگه دارند تا آزمایشات دیگری هم از او گرفته شود.

او باید چند روز استراحت کند و آزمایشات بیشتری برایش در نظر گرفته شده است، اما مشکلات قلبی حاد توسط پزشکان رد شده و این خبر امیدوارکننده‌ای است.

ته‌وز چند ماه سخت را پشت سر گذاشته است. او مدتی پیش هم به دلیل زمین خوردن در خانه‌اش به بیمارستان مراجعه کرده بود و برای ساعاتی بستری بود.
مهاجم سابق یوونتوس و منچستر سیتی در ماه فوریه ۴۰ ساله شد. او از سال ۲۰۲۱ بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد