Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود دهقان هراتی، معاون هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان این که آزمون متقاضیان کارت صلاحیت تدریس در حوزه هنرهای تجسمی، خوشنویسی، هنر‌های سنتی و نمایشی از تاریخ ۵ آبان توسط یکی از موسسات هنر‌های تجسمی به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: تاکنون ۶۲۷ نفر جهت کارت صلاحیت تدریس در استان البرز ثبت نام کرده اند که کارت برخی از آنان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارت مدیران آموزشگاه‌ها(در یک گرایش هنری) و مدرسانی که این کارت را در سال‌های گذشته دریافت کرده اند، بدون آزمون صادر می شود همچنین آزمون و صدور کارت صلاحیت تدریس متقاضیان رشته موسیقی پیش از این انجام شده است.

دهقان هراتی گفت: این آزمون به علت شرایط کرونا به صورت آنلاین و از راه دور برگزار خواهد شد و هزینه آزمون توسط موسسه یادشده به متقاضی اعلام می شود.

یکی از شرایط تدریس در آموزشگاه‌های هنری، داشتن کارت صلاحیت تدریس از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و مدیران آموزشگاه‌ها موظف هسند تنها از استادان دارای کارت تدریس برای آموزش هنرجویان در آموزشگاه خود استفاده کنند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی فعالیت فرهنگی هنرهای نمایشی کارت صلاحیت تدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: از مجموع داوطلبان ۶۴ درصد زن و ۳۶ درصد مرد هستند که در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجه و طی ۲ روز با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی ضبح پنجشنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان عصر همین روز و داوطلبان گروه علوم تجربی هم روز جمعه به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه داوطلبان می‌توانند از نمره ۲ آزمون پارسال نیز برای انتخاب رشته استفاده کنند و این نتایج برای انتخاب رشته امسال معتبر بوده، شرایط آرامش‌بخشی برای داوطلب فراهم شده است.

وی تاکید کرد: در ورودی حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۷:۳۰ (هفت و نیم صبح) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

تعداد داوطلبان در نوبت اول یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۱۵۲ نفر و در آزمون نوبت دوم بیش از ۹۵۰ هزار نفر است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۵۰ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند