Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@13:11:56 GMT

پرسپولیس – الریان؛ نامه تهدید آمیز!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۶۱۹۶

 رسانه های قطری امروز و امشب از توافق نهایی با شجاع خلیل زاده خبر دادند.
استاد الدوحه نوشت که شجاع راهی قطر  شده است تا با الریان قرارداد امضا کند.
باشگاه پرسپولیس به الریان هشدار داد که با خلیل زاده قرارداد امضا نکند.
در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: به اطلاع ما رسیده که باشگاه شما با یکی از بازیکنان پرسپولیس به نام شجاع خلیل‌زاده به منظور انتقال وارد مذاکره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه به اطلاع می‌رساند که بازیکن مذکور با باشگاه پرسپولیس قرارداد معتبر دارد و پر واضح است هرگونه مذاکره، توافق یا قرارداد با ایشان در تناقض آشکار با قوانین و مقررات وضعیت بازیکن در فیفا است و موجب جرایم شدید از جمله جریمه مالی و بسته شدن پنجره نقل و انتقال بازیکنان چه بازیکن داخلی و خارجی خواهد شد.لذا مستحضر باشید که در خصوص مذاکرات غیر مجاز با بازیکن فوق الذکر، پرسپولیس حقوق خود را محفوظ می‌دارد و روند حقوقی را در فیفا آغاز می‌کند.
منبع: شفقنا برچسب ها: پرسپولیس ، الریان

منبع: خرداد

کلیدواژه: پرسپولیس الریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن تیم فوتبال بارسلونا: مردم دخترم را که هنوز به‌دنیا نیامده، تهدید به مرگ کردند!

بازیکن پرتغالی تیم فوتبال بارسلونا از حجم توهین‌ها در فضای مجازی و دریافت تهدید به مرگ پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا پرده برداشت!

به گزارش ایرنا، ژائو کانسلو بازیکن تیم بارسلونا می‌گوید که پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا به دست پاری‌سن‌ژرمن، او و خانواده‌اش هدف توهین مجازی قرار گرفته و چندین پیام تهدید به مرگ دریافت کردند!

بارسا که در بازی رفت سه بر ۲ پیروز شده بود، در دیدار برگشت مرحله یک چهارم با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و حذف شد. کانسلو دراین‌باره گفت: مردم همه‌ چیز گفتند. کامنت‌هایی در اینستاگرام با مضمون تهدید به مرگ دخترم که هنوز متولد نشده است، دریافت کردم. آنها حضوری حرفی نمی‌زنند اما در فضای مجازی هر چه می‌خواهند، می‌گوین12د.

وی افزود: به همسرم، دخترم که هنوز دنیا نیامده، فحش می‌دهند. دنیای بی‌رحمی است و باید بدانید چطور با آن کنار بیایید. من می‌دانم چطور زندگی کنم اما دیگر نمی‌دانم چه باید بگویم. آرزوی مرگ کردن برای یک نوزاد موضوع واقعا جدی است. مردم درباره خانواده فوتبالیست‌ها چیزی نمی‌دانند و فقط با آنچه در تلویزیون می‌بینند، قضاوت می‌کنند. ما هم انسان و همه یکسان هستیم.

کانسلو ۲۹ ساله به دلیل ارتکاب خطا روی عثمان دمبله، ستاره اسبق بارسا و کنونی پی‌اس‌جی که به اعلام پنالتی و گل سوم تیم پاریسی منجر شد، به شدت هدف انتقاد قرار گرفت.

مرد پرتغالی همچنین به انتقادات ریو فردیناند، ستاره اسبق منچستریونایند که درباره او گفته بود «حرکت کانسلو احمقانه، ناشیانه و درست مثل بازیکن جوان بی‌تجربه‌ای بود که دستپاچه شده است» نیز پاسخ داد.

وی دراین‌باره گفت: فردیناند بازیکن بزرگی بود اما مطمئنم که او هم اشتباه می‌کند. البته او کارشناس و شغلش انتقاد است و حق دارد نظرش را بیان کند. مشکلی نیست و می‌پذیرم. شاید پنالتی که به حریف دادم بچه‌گانه بود اما با توجه به شرایط بازی در آن لحظه تصمیم گرفتم اما انتقاد را می‌پذیرم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رکورد شکنی اقتصادی بارسا در فصل گذشته دختر مسلمان طرفدار بارسلونا (عکس)

دیگر خبرها

  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • بازیکن تیم فوتبال بارسلونا: مردم دخترم را که هنوز به‌دنیا نیامده، تهدید به مرگ کردند!