Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیش از ۶۰ درصد از فرایند آماده سازی و افتتاح طرح مسکن مهر در استان بوشهر در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است.

مهرداد ستوده در آیین کلنگ زنی احداث ۳۹۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر عنوان کرد: در نقاط مختلف استان بوشهر ۷۹۸ واحد طرح اقدام ملی مسکن عالیشهر و کل استان برنامه کدنگ زنی داریم و همچنین تعداد ۳۳۲۰ واحد مسکن جانمایی شده و آماده سازی زمین نیز انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امروز ۶۲۴ واحد مسکن مهر افتتاح شده است. 

این مسئول خاطرنشان کرد: لازم به توضیح است که بیش از ۶۰ درصد از فرایند آماده سازی و افتتاح طرح مسکن مهر در استان بوشهر در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر اظهار کرد: امیدوارم با برنامه ریزی انجام شده و عزمی که من امروز دیدم در جدول زمان بندی مشخص کلنگ زنی انجام شده آغاز شود. هر چند تنگناهای اقتصادی و مشکلات بازار و قیمت مصالح بر هیچکسی پوشیده نیست اما با برنامه ریزی و همت شرکت عمران عالیشهر، مسکن و شهرسازی و بانک های مرتبط مطمئنا می توانیم به موقع پروژه ها را افتتاح نماییم. 

ستوده تاکید کرد: ان شاالله در دولت دوازدهم خواهیم توانست این افتخار را داشته باشیم که کلنگ زنی ها را به موقع به بهره برداری رسانده و در موعدی که به مردم قول داده ایم به نتیجه برسد. همچنین در مقوله تهیه مسکن ارزان به مردم خدماتی که شایسته است را ارائه بدهیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دولت یازدهم استاندار بوشهر انجام شده مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان مالکی صبح دوشنبه در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: امروز برنامه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و فعالیت‌هایی که در استان بوشهر در راستای تأمین مسکن صورت گرفته، انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: سایت بندر ریگ شهرستان گناوه یکی از این برنامه‌های در حال اجرا است که آماده سازی آن آغاز و ۱۰ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در راستای تأمین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی انجام داده است و علیرغم سختی‌های موجود در بحث زیرسازی زمین در این استان و کارهایی که در گذشته باید انجام می‌شد اما صورت نگرفته، اما کارهای خوبی در راستای تأمین زمین انجام شده است.

وی ادامه داد: در یک یا ۲ شهر این استان با مشکلاتی در تأمین زمین مواجه هستند که امروز با برگزاری نشست‌ها و همفکری با مسئولان استان بررسی و تأمین زمین در استان کامل خواهد شد.

وی ادامه داد: آماده سازی بسیاری از سایت‌ها در بوشهر آغاز شده است و بخشی در آستانه عملیات اجرایی است که امروز در بوشهر سایت بزرگ نهضت ملی مسکن را کلنگ زنی خواهیم کرد.

وی گفت: پروژه‌ها در بوشهر بیشتر توسط خود مردم به صورت ویلایی یا گروه ساخت تعیین شده که زمین به مردم واگذار و مردم در ساخت و ساز مشارکت می‌کنند و با سلیقه خود و حمایت مسئولان و دولت تأمین مسکن آنها انجام خواهد شد.

کد خبر 6085264

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است