Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه ایجاد وقف جدید در زمینه کمک به حوزه های علمیه باید مورد توجه قرار بگیرد؛ گفت: این موضوع نیاز به تلاش بسیار در فضای مجازی و حقیقی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» پیش از ظهر امروز( 1 آبان) در همایش آنلاین تخصصی وقف و مدارس علمیه خراسان جنوبی اظهار داشت: نسل های گذشته با ایمان و تعهد و معرفت خود اقدام به وقف اموال خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رشد و تعالی فرهنگ نیازمند تلاش بسیاری در فضای مجازی و حقیقی است، گفت: به ایجاد وقف جدید در موضوعات روز توجه داشته باشید و یکی از نیازها ایجاد وقف در زمینه کمک به حوزه های علمیه و طلاب و روحانیون است.

 

 

 

وی در ادامه بیان کرد: روحانیون رسالت الهی دارند و سربازان امام زمان(عج) هستند و افراد بسیاری در زمینه کمک به طلاب و روحانیون و حوزه های علمیه اقدام به وقف اموال خود کرده اند و باید این افراد را شناسایی و معرفی کنیم.

 

 

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه واقفین به بحث توسعه مدرسه معصومیه و ایجاد استادسرا برای مدارس علمیه استان توجه ویژه ای داشته اند، گفت: در حال حاضر نیز 35 هزار متر موقوفه جدید برای مدرسه سطح 3 علمیه سفیران هدایت بیرجند در دست اجرا است.

 

 

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در جهت توسعه فرهنگ وقف گامی برداریم و این فرهنگ بزرگ می تواند باعث عاقبت به خیر شدن انسان ها در دنیا و آخرت شود.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی طلاب و روحانیون فرهنگ وقف زمینه کمک حوزه های علمیه ایجاد وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با اعضاب ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کارهای مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.

نورالدین الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان اینکه حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6086938

دیگر خبرها

  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم