Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@18:13:25 GMT

ترامپ بار دیگر مدعی تماس از سوی ایران شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۶۲۵۳

به گزارش خرداد ، ایسنا به نقل از ان، بی، سی نوشت: ترامپ همچنین با اشاره به اینکه دولتش از «توافق فاجعه بار هسته ای ایران» که در دولت قبلی آمریکا انجام گرفت، خارج شد، گفت که ۱۵۰ میلیارد دلار برای هیچ و فراموش نکنید که ۱/۸ میلیارد دلار پول نقد بود.  چندین هواپیما با پول نقد پر شده بود.
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: ایران نمی خواهد بگذارد که من (در انتخابات) پیروز شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین هم نمی خواهد. آن ها به شدت خواهان شکست من هستند.
ترامپ باری دیگر مدعی شد: در صورت  پیروزی ام اولین تماس از ایران خواهد بود و می گویند بیایید یک توافق انجام دهیم. میزان تولید ناخالص داخلی آن ها زیر ۲۷ درصد است.
بر اساس این گزارش، ترامپ در حالی ادعای تمایل ایران برای توافقی جدید با آمریکا را تکرار می کند که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پیش از این تاکید کرده است برای گفتمان با آمریکا،  چنانچه در زمان مذاکرات برجام (توافق هسته ای) انجام شد، تنها یک چارچوب وجود دارد و آن همین برجام است.
آمریکا در ماه مه سال  ۲۰۱۸ با ناقص تلقی کردن توافق هسته ای از آن خارج شد و پس از آن تحریم های متعدد اقتصادی را بر ایران اعمال کرد. برچسب ها: ترامپ ، رییس جمهور آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ رییس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه را رد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، سابرینا سینگ، معاون رسانه‌ای پنتاگون مدعی شد که آمریکا در حمله های هوایی بامداد سه‌شنبه به سوریه دخالتی نداشته است.

سینگ در جمع خبرنگاران مدعی شد: ما دیشب به سوریه حمله هوایی نکردیم.

منابع خبری سوریه بامداد سه‌شنبه از حمله هوایی به مناطقی در شرق سوریه و اهدافی در دیرالزور که ظاهرا از سوی آمریکا انجام شده است، خبر دادند.

رسانه‌های سوریه همچنین از مجروح شدن دست کم ۱۹ سرباز و ۱۳ غیرنظامی در این حمله که در مناطق مسکونی انجام شد، خبر دادند.

روابط عمومی سپاه استان البرز پیش‌تر اعلام کرد که «پاسدار بسیجی «بهروز واحدی» از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید. وی که متأهل، دارای یک فرزند دو ساله و ساکن کرج بود، بامداد سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.»

کد خبر 6063623

دیگر خبرها

  • نبود هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در رود ارس
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • پنتاگون حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه را رد کرد
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان
  • مصرف کنندگان آمریکایی از اپل شکایت کردند
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد