Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@15:31:58 GMT

احتمال ماندن محمد انصاری در پرسپولیس قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۶۲۵۶

به گزارش جام نیوز، دنیای ورزش تورنتو نوشت: با توجه به جدایی احتمالی شجاع خلیل‌زاده احتمال ماندن محمد انصاری مدافع چپ پرسپولیس در جمع سرخپوشان قوت گرفت..

 

شجاع خلیل‌زاده همچنان مُصر است تا انتقالش را به تیم الریان قطر نهایی کند و اگر این انتقال نهایی شود، آن وقت گزینه جانشینی وی محمد انصاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگرچه یحیی‌ گل‌محمدی مدتی پیش با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس عنوان کرده بود به محمدانصاری و محسن ربیع‌خواه نیازی ندارد اما در حال حاضر فقط رضایت‌نامه ربیع‌خواه صادر شده است.

 

در واقع باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه احتمال جدایی خلیل‌زاده را می‌دهد، فعلا با جدایی انصاری مخالفت کرده است. انصاری قابلیت بازی در دو پست دفاع چپ و دفاع میانی را دارد و خودش نیز مدعی شده تا پایان آذر ماه سال جاری شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده نیوز بازیکن پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات بازی امروز ذوب‌آهن و آلومینیوم که با برتری دو بر صفر تیم اصفهانی خاتمه یافت، مصدومیت شدید ابوالفضل سلیمانی از ناحیه بینی بود.

در دقایق پایانی بازی امروز در اصفهان و قبل از آنکه گل اول ذوب‌آهن به ثمر برسد، روی ارسال کرنر آرنج فریبرز گرامی مدافع ذوب‌آهن به صورت سلیمانی برخورد کرد و باعث شکستگی بینی این بازیکن شد. سلیمانی که خودش به عنوان یار تعویضی به جای احسان قهاری وارد زمین شده بود، دچار مصدومیت شد و به همین خاطر دقایق سختی را سپری کرد.

او به واسطه خونریزی شدید مجبور شد که حتی لباس خود را تعویض کند اما نکته قابل توجه این است که رحیمی‌مقدم داور وسط صحنه رخ داده را حتی خطا هم اعلام نکرد و همین امر در مصاحبه بعد از بازی سلیمانی از سوی او مورد انتقاد قرار گرفت.

سلیمانی که از ناحیه بینی دچار شکستگی شده بود، بعد از پایان بازی در اتوبوس تیم آلومینیوم هم دچار سرگیجه شدید شد و ثانیه‌هایی از حال رفت. به همین خاطر پزشکان آلومینیوم بالای سر او حاضر شدند و به مداوای این بازیکن مصدوم پرداختند.

البته بعد از مدتی بازیکن مصدوم آلومینیوم به شرایط عمومی مناسب رسید اما باید در روزهای آینده به مداوای قطعی بینی خود بپردازد. اتفاقی که حضور او در بازی با پرسپولیس در جام حذفی را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

باید دید سلیمانی در روزهای آینده چه وضعیتی پیدا خواهد کرد و آیا می‌تواند با وجود شکستگی بینی خود مقابل پرسپولیس برای تیمش بازی کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴