Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حسین حبیبیان ضمن تبریک گفت: اول آبان ماه روز آمار و برنامه‌ریزی و تقارن آن با روز جهانی آمار در سال ۲۰۲۰ را که شعار جهانی آن " ایجاد ارتباط در جهان با داده‌های قابل اعتماد" را به کلیه فعالان در حوزه آمار کشور بویژه همکاران ستادی و استانی تبریک گفته و این فرصت را به تشریح اهم اقدامات انجام شده در حوزه آمار سازمان بیمه سلامت ایران در یک سال گذشته خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خلاصه اقدامات انجام شده که با حمایت ها و همکاری کلیه مدیران ارشد ستادی و استانی و کلیه کارشناسان سازمان صورت گرفته است و جای تقدیر فراوان دارد شامل تدوین سند نظام جامع آماری سازمان در راستای برنامه ملی آمار کشور و منطبق با استانداردهای مرکز آمار ایران و با همکاری مرکز آمار ایران، پیگیری استقرار نظام جامع آماری در سطوح ستادی و استانی است.

حبیبیان تاکید کرد: همچنین طراحی ۳۰ داشبورد آماری و مدیریتی که در حال حاضر در حال بهره‏برداری واحدهای ستادی و استانی است، انتشار آمارهای رسمی در قالب محتواهای الکترونیکی از طریق پورتال سازمان که در راستای شفافیت فعالیت ها به سهولت و بدون واسطه در دسترس ذی نفعان داخلی و خارجی است و استاندارد سازی متغیرها و شاخصهای آماری سازمان و تهیه شناسنامه برای ۴۶۵ متغیر و ۱۵۶ شاخص آماری و تخصیص کد یکتا که در قالب یک جلد کتاب تحت عنوان "شناسنامه متغیرها و شاخص های آماری سازمان بیمه سلامت ایران" تولید شده نیز از دیگر موارد مورد توجه است.

وی گفت: برگزاری ۶ دوره آموزشی برای کلیه ذی نفعان ستادی و استانی از برنامه هایی است که با جدیت پیگیری شده است.

کد خبر 5054220

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بیمه سلامت شفافیت مالی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا سیما سادات لاری کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران سلامت زنان سازمان بیمه سلامت سازمان غذا و دارو علیرضا زالی بیمارستان تغذیه ستادی و استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان

محسن منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مقصد نخستین سفر استانی رئیس جمهور در سال جدید و برنامه‌های این سفر را اعلام کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی، پنجشنبه به استان سمنان سفر می‌کند.

منصوری، اظهار داشت: افتتاح نیروگاه سمنان، احیای بیش از ۱۶۰ واحد راکد و نیمه تعطیل و دیدار با مردم شهر‌های سمنان و شاهرود، از برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور است.

دیگر خبرها

  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در حال دسترسی به کاربران واتس‌اپ در سراسر جهان است
  • مطالعات جدید برای ایجاد توازن میان مناطق غنی و فقیر درون استان ها / شاخص های توسعه درون استان‌ها نامتعادل توزیع شده اند
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان سمنان است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر