Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام محمدحسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام درمراسم غبار روبی و عطر افشانی شهید گمنام آرامیده درستاد انتظامی استان، ضمن تبریک هفته ناجا، راز جاودانگی شهدا را عشق به ارزش الهی، آزادی و کرامت انسانی دانست و گفت: شهدا با عشق به خداوند راه سعادت اخروی را در پیش گرفته و با نثار جان خود در مسیر ارزش‌های الهی از اسلام و انقلاب حراست و پاسداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سیره شهداء را بهترین معیار برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت :  شهدا با نثار خون خود، امنیت امروز را به ملت ایران اسلامی هدیه کردند و حالا وظیفه ماست که این امنیت را حفظ و پاسداری نماییم.

حجت الاسلام شعبانعلی با اشاره به اینکه استقلال و آزادی ما نتیجه پایمردی و جانفشانی‌های شهدای والا مقام کشور اسلامیمان می‌باشد، و ادامه داد: روحیه شهادت طلبی، ایثار و از جان گذشتگی از باور‌های دینی و اعتقادات قلبی انسان‌های پاک و خدایی نشات می‌گیرد و تداوم این روحیه راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

او در پایان تصریح کرد :امروز همه باهم عهد می‌بندیم که ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران باشیم و اهداف آن‌ها را ادامه بدهیم و به درستی این افراد کسانی بودند که راه حق از باطل را به بهترین نحوه تشخیص دادند.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیره شهدا انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه و ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی؛ امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه و همچنین احمد محمدی؛ مشاور مدیر مرکز و هیئت همراه با دو خانواده شهید اهل سنت استان کرمانشاه، شهیدان شیرخان پیرمرادی و شهید شهرام بهرامی دیدار کردند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی نسب در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: خانواده شهدا صاحب انقلاب و کشور هستند.
 
مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه افزود: خون پاک این شهدای عزیز باعث شده که انقلاب جایگاه خود را در دنیا پیدا کند و قدرت های جهانی در مقابل جمهوری اسلامی زانو بزنند.
 
در ادامه این دیدار، ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی نیز با اشاره به آیه قرآنی بیان داشت: شهدا نمرده اند بلکه دارای حیاتی جاودان نزد پروردگار هستند.
 
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: اقتداری که شهدا به کشور داده اند باعث شده ما بتوانیم از خاک ایران رژیم صهیونیستی ملعون و غاصب را هدف موشک های خود قرار دهیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء