Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار تیمور حسینی با اشاره به رفتار کاربران فضای مجازی مبنی بر اینکه هنگام رانندگی از رانندگی خود یا جاده و در کل از منظره روبرو فیلمبرداری می‌کنند، اظهار کرد: شاید به این موضوع توجهی نشده باشد اما باید بگویم که این رفتار تخلف آئین‌نامه‌ای است.

وی ادامه داد: ما در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی، مرکزی به اسم «رصد فضای مجازی» داریم که یکی از نکاتی که اتفاقاً در این مرکز کنترل می‌شود، همین بدعت و رسم بد است که باب شده کاربران فضای مجازی موقع رانندگی از خودشان فیلم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: این تخلف مصداق صحبت کردن با تلفن همراه (استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی) است و جریمه‌اش هم همان ۱۰۰ هزار تومان است.

حسینی خاطرنشان کرد: تمرکز ما بر روی رانندگان حمل و نقل عمومی یا کامیون‌داران است چرا که جان و مال تعداد زیادی از افراد به رانندگی صحیح این رانندگان بستگی دارد.

پربیننده ترین معلمان غیررسمی بعد از سال ۹۲استخدام نمی‌شوند کدام کشورها بهترین و بدترین سیستم بازنشستگی را دارند؟ نیم صفحه اول روزنامه‌های امروز +عکس مرگ ۹نفر در کره جنوبی پس از تزریق واکسن آنفلوانزا آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۷/۳۰)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور فضای مجازی رانندگان جریمه سردار تیمور حسینی فیلمبرداری کاربران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403

  به گزارش پارس نیوز ، جریمه رانندگی در سال 1403 با افزایش 5 برابری نسبت به سال گذشته مواجه شده است. به گفته پلیس راهور دلیل افزایش شدید جریمه رانندگی ، جلوگیری از کاهش میزان حوادث جاده ای است. در این بین پرداخت جریمه رانندگی تا مهلت تعیین شده می تواند از دو برگی شدن آن جلوگیری کند. در این رابطه امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق "پلیس من" فراهم شد.

 رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

منبع : ترفند باز

 

 

 

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه