Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@14:07:07 GMT

معبر کیهانشهر سال آینده بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۶۴۰۴

معبر کیهانشهر سال آینده بازگشایی می‌شود

ایسنا/کرمانشاه مدیر عمران شهرداری کرمانشاه از بازگشایی معبر کیهانشهر در سال آینده خبر داد.

مجید امیری امروز (اول آبان) در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه معبر کیهانشهر کرمانشاه گفت: این پروژه با هدف دسترسی مردم کیهانشهر به بزرگراه امام(ره) در دستور کار قرار گرفته که نقش بسیاری در تسهیل رفت و آمد مردم این منطقه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه به طول سه کیلومتر است که عملیات بازگشایی آن در یک مسیر خاکی تا ۹۷ درصد انجام شده است.

مدیر عمران شهرداری کرمانشاه گفت: عرض پروژه نیز ۷۰ متر است که دو باند رفت و برگشت و دو پیاده رو به عرض هر کدام هفت متر خواهد داشت.

امیری خاطرنشان کرد: علی رغم بازگشایی مسیر امکان تردد فعلا برقرار نیست، چرا که باید کارهای زیراساس و اساس پروژه و جدول گذاری آن نیز در فاز بعدی انجام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق برآورد صورت گرفته برای تکمیل پروژه تا مرحله آسفالت اعتباری در حدود هشت میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود: اگر شرایط جوی اجازه دهد، ظرف شش ماه  آینده کار پروژه تکمیل شده و معبر کیهانشهر جهت تردد بازگشایی می شود.

در  بازدید خبرنگاران از پروژه آسفالت شهرک آناهیتا نیز دامون مومنی شهردار منطقه هفت کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام آسفالت این شهرک، گفت: این شهرک بیش از ۴۰ سال است رنگ آسفالت به خود ندیده، اما با پیگیری های شهردار کرمانشاه هم اکنون تمام خیابان ها و کوچه‌های آن آسفالت شده است.

وی افزود: در مجموع ۹۰۰ تن آسفالت در خیابان اصلی و کوچه های این شهرک ریخته شده است.

مومنی در ادامه با اشاره به وجود ۴۵ پارک در منطقه هفت شهرداری گفت: برنامه داریم سه پارک در شهرک آناهیتا، یک پارک در شهرک کرناچی و یک پارک دیگر هم در شهرک حکمت آباد احداث کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آسفالت كرمانشاه استانی اقتصادی پروژه های عمران شهری شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود

هاشم علایی در جریان بازدید از پروژه زیرسازی و آسفالت ناحیه صنعتی نیر از اتمام پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر، تا پایان نیمه اول سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

او اظهار داشت: این پروژه به طول یک و نیم کیلومتر و در دو باند رفت و برگشت خیابان اصلی در حال اجرا است که برای انجام آن، اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای خط انتقال و منبع آب زمینی و هوایی این ناحیه صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد و افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش بسزایی در جذب سرمایه‌گذاران دارد که از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی استفاده خواهد شد.

علایی مساحت ناحیه صنعتی نیر را ۳۰ هکتار برشمرد و افزود: در این ناحیه صنعتی ۶۳ قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده است که تاکنون ۱۱ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از دستگاه‌های ذیصلاح شده‌اند.

او از طرح توسعه ناحیه صنعتی نیر خبر داد و افزود: با توجه به کمبود زمین صنعتی، مطالعات توسعه ناحیه صنعتی نیر آغاز شده است که ضمن تشکر از مسئولان و دستگاه‌های متولی، امیدواریم با توسعه آن، شاهد حضور سرمایه گذاران جدید در این شهرستان باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال‌ها بازگشایی شد
  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد
  • اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی اهواز در سال ۱۴۰۳
  • زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی آزادراه تهران – کرج – قزوین
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان تا یک ماه آینده + فیلم
  • اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل