Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان هزینه در پایانه های مرزی سرو ارومیه، رازی خوی، تمرچین پیرانشهر، بازرگان ماکو و کیله سردشت انجام شده و ادامه دارد.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه های بهسازی و تعریض راه‌های دسترسی و توسعه پایانه های مرزی شامل احداث سالن های تجاری و مسافری، پارکینگ ها و تیرپارک ها از جمله این اقدامات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: مشارکت در تعریض و بهسازی محور پلدشت - مرگنلر، تامین قیر و ایمن سازی در بهسازی و تعریض از گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا ورودی شهر ماکو، بهسازی و تعریض سه راهی ایواوغلی تا خوی به طول ۳۰ کیلومتر، ایمن سازی توسعه و تعریض محور سلماس به خوی، ارومیه به سرو و خوی - قطور - رازی نیز از دیگر اقدامات در جهت تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور به شمار می رود.

شکری بیان کرد: ساخت و توسعه ۴۱۵ کیلومتر از کریدور غرب بزرگراهی کشور و توسعه و تکمیل پایانه های مرزی در جهت توسعه صادرات غیر نفتی در استان از جمله برنامه هایی است که در آذربایجان غربی دنبال می شود و با همه توان در جهت تحقق کامل آن گام برمی داریم.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی پنج پایانه مرزی در مرز ایران با ترکیه، عراق و نخجوان دارد که شامل سرو ارومیه، رازی خوی و بازرگان ماکو در مرز ترکیه، صنم بلاغی پلدشت در مرز نخجوان و تمرچین پیرانشهر در مرز عراق است.

این تعداد حدود یک چهارم کل پایانه های مرزی کشور را شامل می شود.

آذربایجان غربی تنها استان دارای مرز مشترک با ترکیه است؛ این استان ۵۵۰ کیلومتر مرز با این کشور دارد.

برچسب‌ها کیله سردشت آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه ماکو ایواوغلی سرو عراق ترکیه تمرچین پیرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیله سردشت آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه ماکو ایواوغلی سرو عراق ترکیه تمرچین پیرانشهر کیله سردشت آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه ماکو ایواوغلی سرو عراق ترکیه تمرچین پیرانشهر اخبار کنکور پایانه های مرزی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: شرکت گاز استان برای خدمت به نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی، هزینه  لوله کشی گاز تعداد ۳۰۶ واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در سراسر استان به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال تقبل و به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد.

پروین محمدپوری با قدردانی از اقدام خداپسندانه در خدمت رسانی به نیازمندان ، همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی را از عوامل مهم و موثر در رفع مشکلات این قشر دانست  و با اهدای لوح تقدیر از خدمات مدیرعامل شرکت گاز تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای آذربایجان‌غربی
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۳
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • ۱۴۷هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی نوروزی آذربایجان غربی
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • بازاریان آذربایجان‌غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند