Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:21:59 GMT

فعالیت‌های تبلیغی باید به صورت محله محور شکل گیرند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۶۴۹۸

فعالیت‌های تبلیغی باید به صورت محله محور شکل گیرند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام شریعتمداری در نشست «سرگروه های تبلیغی فعال در کمیته قم» که به همت اداره همکاری‌ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری‌های بیشتر میان گروه‌های تبلیغی و این اداره، شاهد ارتقای فعالیت‌های تبلیغی در سطح استان قم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به هدف از برگزاری این جلسه اشاره و تصریح کرد: هدف برگزاری این جلسه آشنا شدن سرگروه‌ها با یکدیگر و فعالیت‌هایشان، ایجاد بستر همکاری گروه‌ها با یکدیگر، تبادل تجربه‌های میدانی و هم افزایی نیروهای انقلابی است.

سرپرست اداره همکاری‌ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی، فعالیت‌های تبلیغی در شهر قم را امری مهم برشمرد و اظهار کرد: بعد از تذکر رهبر معظم انقلاب در خصوص کمرنگ شدن فضای فرهنگی شهر قم، بر آن شدیم تا فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی استان قم را از لحاظ کمّی و کیفی افزایش دهیم و حاصل جلسات مستمری که با مسئولین ذیربط داشتیم، برنامه‌ای مشترک در خصوص پررنگ شدن فضای فرهنگی در سطح استان قم بود.

وی به برنامه مشترک تدوین شده توسط مسئولین ذیربط در خصوص فعالیت فرهنگی و تبلیغی در استان قم اشاره کرد و افزود: در مرحله اول، فعالیت‌های تبلیغی باید از محله صورت گیرد و با برگزاری جلسات فرهنگی عمومی، مخاطب را جذب کرد و در مرحله دوم، مخاطبین جذب شده را به سوی مسجد آن محله سوق داده و برنامه‌هایی همچون آموزش مهارت‌های خانواده، تربیت فرزند و… را برای آنان اجرا کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت‌های مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی، از کانال کمیته قم می‌تواند در اختیار گروه‌های تبلیغی قرار بگیرد و مسئولین آماده همکاری همه جانبه با گروه‌های تبلیغی فعال در زمینه پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی می‌باشند.

گفتنی است در ادامه این نشست، اعضای این کمیته به ارائه انتقادات و پیشنهادات در خصوص آسیب‌های اجتماعی و نحوه مقابله با آن، پرداختند.

کد خبر 5053627

منبع: مهر

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی تبلیغات مبلغان دینی معرفی کتاب سازمان اوقاف و امور خیریه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی امام رضا ع اربعین 99 ویروس کرونا شبکه چهار سیما رضا داوری اردکانی معرفی نشریات غلامعباس توسلی رادیو گفتگو پیامبر اکرم ص دفتر تبلیغات اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه فعالیت های تبلیغی فرهنگی و تبلیغی گروه های تبلیغی استان قم گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح دوشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی از پروژه نهضت ملی مسکن در بندر ریگ اظهار داشت: با پیگیری‌های و تلاش‌های صورت گرفته در دولت مردمی آیت الله رئیسی در راستای تأمین مسکن مردم به خصوص افراد فاقد مسکن، اقدامات خوب انجام و گام‌های مهم و مؤثری برداشته شده است.

فرماندار گناوه افزود: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گناوه تلاش‌هایی صورت گرفته و این طرح در بندر ریگ آغاز شد که امروز مورد بازدید معاون وزیر و مسئولان قرار گرفت.

وی گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گناوه و در سایت بندر ریگ مشکلاتی در زمینه زیرساختی وجود داشت که با همکاری و همفکری اداره کل راه و شهرسازی مشکلات رفع و زیرسازی‌ها به خصوص معابر آغاز شده است.

وی گفت: امیدواریم در زمان تعیین شده بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این واحدها تکمیل و در اختیار متقاضیان و مردم قرار گیرد.

فرماندار گناوه بیان کرد: خوشبختانه در مراحل اولیه اجرای این طرح، مردم ساخت مسکن در قسمتی از زمین‌ها این سایت را آغاز کردند که امیدواریم با همت مردم و آمادگی دولت برای در اختیار قراردادن زمین به خصوص برای افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی، جوانی جمعیت و نیازمندان، این طرح تکمیل شود.

کد خبر 6085326

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • برنامه‌ریزی شهری برای مقابله با چاقی شهروندان
  • علت رشد فزاینده بیماری‌های غیرواگیر در کشور