Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان در حاشیه مراسم مراسم افتتاح ، کلنگ زنی و واگذاری گروهی زمین در قالب طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور که با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد ، افزود : اقدام عملیاتی طرح اقدام ملی مسکن از ماه ها قبل در مازندران آغاز شده بود و امروز طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن در قالب طرح‌های اقدام ملی مسکن و مسکن مهر در استان‌های مختلف کشور با دستور رییس جمهور افتتاح و قرارداد تخصیص و اتصال پروژه به پنج متقاضی به صورت نمادین در استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در مازندران نیز در سراسر استان این پویش در حال انجام است ، گفت : در جاهایی که پروژه با استقبال مردم واقع شده و زمین بموقع تحویل شده است ، علیرغم این که اهلیت سنجی کمی زمان برده است، کار از سرعت خوبی برخوردار است.

استاندار مازندران افزود : برای شهرستان هایی که کمی از پروژه عقب هستند، در این جلسه تصمیم گرفته شده است با بهره گیری از زمین های دستگاه های دولتی، زمین هایی بصورت خود مالکی و زمین هایی از منابع ملی مساله حل شود.

حسین زادگان گفت : به نظر می رسد با تصمیمات جدید و حمایت هایی که دولت دارد صورت می دهد و اقدامات خوبی که در استان صورت گرفته، بتوانیم به ظرفیت مقرر 17 هزار واحد مسکونی پیش بینی شده برای افراد در استان برسیم.

امروز همچنین ۲ هزار و ۳۰۹ قطعه زمین در قالب طرح اقدام ملی مسکن همزمان با سراسر کشور با دستور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری به متقاضیان جوان مسکن اولی در مازندران واگذار شد.

بر اساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی مازندران تاکنون پنج هزار و ۷۰۰ نفر  متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در تمام شهرهای استان مازندران واجد شرایط شناخته شدند که از این تعداد ۲ هزار و ۳۰۹ مسکن اولی متقاضی مسکن ملی در استان زمین ملی را دریافت کردند و حدود سه هزار و 400 نفر دیگر هم در قالب خودمالکی عملیات اجرایی مکن خود را در اراضی ملکی در شهرهای مختلف در دست اجرا دارند.

دولت به متقاضیان واجد شرایط مسکن ملی بین ۸۵۰ تا یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت می کند.

مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن که سال گذشته در برخی شهرهای استان مازندران شروع شده بود اکنون با پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۰ درصد در دست اجرا قرار دارد و قرار است بخشی از این واحدهای مسکونی در سال آینده به بهره برداری برسد.
طرح اقدام ملی مسکن همزمان با سراسر کشور سال گذشته در استان مازندران شروع شد. سهمیه این استان حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی اعلام شد که تاکنون حدود ۵۰ درصد از این برنامه محقق شده است.
تخصیص مصالح ساختمانی زیر قیمت بازار ، تخفیف ۱۰ درصدی صدور پروانه و عوارض ساخت و برخورداری از تسهیلات ارزان قیمت ۲۳۰ میلیون ریالی برای هر واحد مسکونی در صورت استفاده از فناوری نوین از مزیت های طرح اقدام ملی مسکن است .
 

برچسب‌ها استانداری مازندران احمد حسین زادگان  مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران احمد حسین زادگان مسکن ملی استانداری مازندران احمد حسین زادگان مسکن ملی اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تیم قایقرانی آب‌های آرام کشورمان با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.


مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایقران در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.

تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.


 محمدنبی رضایی به عنوان قایقران و ایمان پورعزیز به عنوان مربی از مازندران در این رقابت‌ها حضور دارند.

مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی

کایاک بانوان:

الناز شفیعیان

کانوی بانوان:

هیوا افضلی

کایاک مردان:

علی آقامیرزایی

کانوی مردان:

عادل مجللی

کیا اسکندانی

محمدنبی رضایی

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • حلقه اتحاد مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • آغاز کار و تلاش شالیکاران مازندرانی با نشاء برنج
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!
  • خروج بازار برنج از رکود، با خرید توافقی
  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز