Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا هفته ناجا را فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های خستگی ناپذیر مرزبانان دانست و گفت: اعتماد مقام معظم رهبری "مدظله العالی" به نیروی انتظامی نتیجه تلاش تک تک شما سربازان ولایت در نیروی عظیم انتظامی است که باید از این شرایط مسرور باشیم.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار  احمدعلی گودرزی در جمع کارکنان ستاد مرزبانی ناجا با تبریک آغاز ماه ربیع الاول گفت: بر روح بلند ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مظلوم مرزبانی درود و رحمت می‌فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا با تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: هفته ناجا، فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات ارزنده همکاران و رزمندگان مرزبانی است که باید این هفته گرانبها و ارزشی را قدر بدانیم و در راستای انعکاس فعالیت‌های شبانه روزی مرزبانان گام برداریم.

بیشتر بخوانید: روحیه جهادی، مشخصه بارز پلیس در تراز انقلاب اسلامی

سردار گودرزی با اشاره به سختی خدمت مرزبانان در مرز‌های کشور، اظهار داشت: مردم قدردان تلاش‌های بی شائبه و خداپسندانه مرزبانان هستند و می‌دانند که مرزبانی در راس مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در مرز‌های کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه تعدادی از بهترین همرزمان و همکاران ما در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به فیض ارزشمند شهادت نائل آمدند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد افزایش کشفیات ۶۹ درصدی مواد مخدر در مرز‌های کشور بودیم.

فرمانده مرزبانی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به قرائت پیام قدردانی فرمانده معظم کل قوا از نیروی انتظامی پرداخت و تصریح کرد: اعتماد مقام معظم رهبری "مدظله العالی" به نیروی انتظامی نتیجه و حاصل تلاش تک تک شما سربازان ولایت در نیروی عظیم انتظامی است که باید از این شرایط مسرور باشیم.

سردار گودرزی در ادامه صمیمانه از تلاش‌ها و عملکرد مطلوب همکاران و مرزبانان در مجموعه فرماندهی مرزبانی ناجا قدردانی کرد و افزود: آرزوی توفیق و سربلندی را از خداوند منان برای تک تک شما همرزمان مسئلت دارم و امیدوارم در همه مراحل خدمتی و زندگی موفق و موید باشید.

وی در خاتمه در گذشت سرهنگ "فردین پیری" جانشین فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی را که به ویروس منحوس کرونا مبتلا شده بود را به خانواده شریف این مرزبان و همرزمان وی در شمالغرب کشور تسلیت گفت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از کارکنان پایور و وظیفه ساعی ستاد فرماندهی مرزبانی ناجا قدردانی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی مرزبانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی انتظامی مرزبانی نیروی انتظامی مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دیگر خبرها

  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود