Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیری در چهار پروژه تقریباً همزمان حضور دارد و روز‌های شلوغی را برایش ساخته است و البته همه این‌ها وضعیت ساخت «دورهمی» را هم کمی به مبهم کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهران مدیری این روز‌ها پرکارتر از همیشه در عرصه بازیگری و تولید ظاهر شده است، آن هم در شرایطی که او وعده‌هایی برای فصل جدید «دورهمی» در شبکه نسیم داده بود و بسیاری منتظرند با پایان محرم و صفر، هر چه زودتر شاهد سری جدید این برنامه باشند که در همه ماه‌های نبود «خندوانه» توانسته بود جایگاه شبکه نسیم را در رقابت با دیگر شبکه‌ها در جذب مخاطب حفظ کند و رتبه پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی بین «عصرجدید» در شبکه سه و «دورهمی» در نوسان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز، اما نه تنها خبر جدیدی از کم و کیف ادامه تولید و پخش «دورهمی» و برنامه تلویزیونی او نیست بلکه این روز‌ها بیشتر رسانه‌ها از فعالیت‌های وی در فضای خارج از تلویزیون خبر می‌دهند.

روزنامه «هفت صبح» این هفته گزارشی از فصل جدید سریال «هیولا» برای عرضه در شبکه نمایش خانگی منتشر کرد با این تیتر که «مدیری هیولا را زیر و رو می‌کند» و طی این گزارش خبر از تغییراتی جدی در این سریال موفق داد. سریالی که در زمان توزیع مورد علاقه بسیاری از مخاطبان شبکه خانگی قرار گرفت. طبق این گزارش مدیری قرار نیست با هیچیک از بازیگران اصلی فصل قبل به دلیل حضورشان در پروژه‌های دیگر همکاری داشته باشد؛ از فرهاد اصلانی که در «سلمان فارسی» حضور دارد تا شبنم مقدمی و گوهر خیر اندیش و حتی پیمان قاسمخانی که در فصل قبل سرپرست نویسندگان بود و این بار گویی بیشتر بر روند کار نظارت خواهد داشت و خودش درگیر ساخت دنباله «خوب، بد، جلف» است.

پس کار مهران مدیری در فصل دوم این سریال سخت‌تر هم شده و با انرژی بیشتری باید به انتخاب بازیگر و نظارت روی متن و کارگردانی سریال بپردازد.

از طرف دیگر در همین هفته خبر رسید که مدیری قرار است در یک فیلم سینمایی از مسعود کیمیایی نیز بازی کند؛ «خائن کشی» که این روز‌ها پیش تولیدش هم آغاز شده است و از آن جایی که قرار است اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر باشد باید به زودی وارد پروسه تولید شود.

علاوه بر این‌ها مهران مدیری در سریال دیگری در شبکه نمایش خانگی قرار است به عنوان یک بازیگر حضور داشته باشد؛ سریال «خاتون» که در فضایی تاریخی ساخته خواهد شد و تینا پاکروان کارگردانی‌اش را بر عهده دارد.

مدیری به این ترتیب در چهار پروژه تقریباً همزمان حضور دارد و روز‌های شلوغی را برایش ساخته است و البته همه این‌ها وضعیت ساخت «دورهمی» را هم کمی به مبهم کرده است.

به ویژه که این روز‌ها زمزمه‌های دیگری هم می‌رسد که گویا مهران مدیری اساساً قرار نیست «دورهمی» را با آن شکل و شمایل سابق ادامه دهد. خود مدیری پیش از این وعده داده بود که قرار است این برنامه را با تغییراتی جدی همراه کند، اما اکنون خبر‌هایی رسیده که ظاهراً می‌خواهد از اساس برنامه دیگری را روی آنتن ببرد. مسابقه‌ای شبیه «میلیونر باش» که آخرین بار با اجرای محمدرضا گلزار و با نام «برنده باش» در شبکه سه روی آنتن رفته بود. حالا شنیده می‌شود که مدیری قرار است چنین مسابقه‌ای را در شبکه نسیم بسازد که احتمالاً چالش جذابی هم این رویارویی او با شرکت‌کنندگان مسابقه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دورهمی مهران مدیری شبکه نسیم مهران مدیری روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت 

رقص گروهی فلامینگو‌ها در تالاب گاوخونی


ساکت ترین اتاق جهان


پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد


خوردن خیار به این افراد توصیه نمی‌شود


استایل خاص همسر اشکان خطیبی در سال نو


زندگی سالم می‌خواهید؟ این ۶ مورد را رعایت کنید
فال روزانه چهارشنبه ۸ فرودین ۱۴۰۳


بازیگر معروف قدیمی در بیمارستان بستری شد


ماجرای درگیری مرگبار در بند بوشهر چه بود؟
۶ نفر بر اثر غرق‌شدگی در فارس جان باختند
ممنوعیت جدید و عجیبی که در بهشت زهرا وضع شد


رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت


پیش‌بینی هوای تهران طی روز‌های آینده


پای دهه هشتادی‌ها به بازار فروش اعضای بدن باز شد

گروگان‌‌گیری در محله دولت‌ آباد تهران


شعر متفاوتی که رهبری در دیدار شاعران خواندند
تصادف زنجیره‌ای مرگبار در محور ایلام به سرابله

 

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • جناب‌خان، فرزاد حسنی و دورهمی به تلویزیون بازمی‌گردند؟
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳؛ دورهمی برمی‌گردد؟
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟
  • رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری
  • "گل یا پوچ" رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • "گل یا پوچ" ریالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!