Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی با بیان اینکه در خوزستان ۲۸ هزار نفر واجد شرایط مسکن اقدام ملی هستند گفت: از این تعداد ۱۸ هزار نفر ثبت‌نام و ۶ هزار نفر ثبت‌نام خود را تکمیل کردند اما مابقی فقط ثبت‌نام اولیه را انجام دادند که باید هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» صبح امروز (پنج شنبه 1 آبان) در حاشیه آئین افتتاح، واگذاری گروهی زمین و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور اظهار کرد: امروز از طریق ویدئوکنفرانس با رئیس جهمور، ۲هزار و ۵۱۴ واحد مسکن مهر در ۱۳ شهر خوزستان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه برای این زمین‌ها متقاضی وجود داشته که واگذار و تحویل داده شد تصریح کرد: حدود ۱۲ هزار واحد دیگر در دست اقدام داریم که هفت تا هشت هزار واحد آن متقاضی ندارد اما مابقی که متقاضی دارد در حال انجام کار است.

 

وی با بیان اینکه بعضی از این زمین‌ها مشکلات حقوقی و پیچیده‌ای داشته است اضافه کرد: تیم جدید راه و شهرسازی فعالانه ورود و اکثر آنها را حل کرده است؛ به طور مثال در خرمشهر مشکل مربوط به اتحادیه‌ها بوده که رفع شده و کار به زودی آغاز می‌شود.

 

شریعتی با اشاره به هفته آینده جلسه‌ای در خصوص حل مشکلات کارهای ۲هزار واحدی نفت اهواز برگزار می‌شود افزود: آن تعداد زمینی که متقاضی دارد بر رفع مشکلاتش سعی می‌شود تا کار شروع و به اتمام برسد، برای سایرین هم اگر متقاضی پیدا شود ما متعهد هستیم که حتما تحویل دهیم.

 

وی به طرح اقدام ملی مسکن رئیس جمهور در استان اشاره کرد و ادامه داد: در استان ۲۸ هزار نفر واجد شرایط طرح را داریم و تاکنون ۲۴ هزار قطعه زمین برای این ‌کار مشخص شده است.

 

استاندار خوزستان ابراز کرد: از ۲۸ هزار نفر، ۱۸ هزار ثبت‌نام شدند که از این تعداد ۶ هزار نفر بارگذاری و ثبت‌نام خود را تکمیل کردند اما مابقی فقط ثبت‌نام اولیه را انجام دادند و ۶ هزار نفر احراز هویت شده که پنج هزار قطعه زمین آماده برای واگذاری به آنها فراهم است.

 

وی خاطر نشان کرد: سه هزار و ۴۱۸ نفر پرداخت اولیه کردند تا اتصال پروژه آن انجام شود و کار به آنها اختصاص پیدا کند؛ به صورت نمادین هم به گروهایی تحویل شده است.

 

شریعتی با تاکید بر اینکه سایرین هم باید سریع‌تر کدگذاری کنند گفت: از ۱۲ هزار نفر باقی‌مانده دعوت می‌شود تا برای بارگذاری ثبت‌نام ‌خود اقدام کنند چراکه کار جدی بوده و تبلیغاتی نیست، پس اگر کدگزاری کنند و احراز هویت شوند آماده هستیم با اولین قسط زمین‌ها را به آنها تحویل و شرایط را برای ساخت مسکن اولی‌ها و کسانی که در چارچوب اقدام ملی قرار می‌گیرند فراهم کنیم.

 

وی در پایان به مشکلاتی در مسکن مهر اشاره کرد و یاد آور شد: این مشکلات از بابت جای‌گذاری و ... بوده که خوشبختانه رفع شده و با استفاده از تجارب گذشته طرح اقدام ملی در حال انجام است و رغبت به سمت آن بیشتر شده که امیدواریم به زودی آن چیزی که در استان تعهد داریم، انجام شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن غلامرضا شریعتی مسکن مهر ۲۸ هزار نفر اقدام ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست تعیین تکلیف زمین آموزش‌وپرورش و اختصاص زمین برای دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و کتابخانه اظهار کرد: اقدام دستگاه‌ها برای جلوگیری از مسکوت ماندن زمین‌های واگذارشده ضروری است.

او افزود: برای زمین‌هایی که به دستگاه‌های اجرایی واگذار می‌شوند، باید طرح و برنامه احداث ارائه شده و تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: راه‌وشهرسازی موظف است برای دستگاه‌هایی که نیاز دارند و طرح ارائه کرده‌اند، زمین تخصیص کند و اگر بدون تعیین تکلیف بماند، باید نسبت به واگذاری آن به دستگاه دیگر دارای شرایط اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان