Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا هوایی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح هزار واحد مسکن مهر خراسان شمالی، اظهار کرد: مسکن از مهم‌ترین عوامل تولید است لذا اگر بخش مسکن کشور فعال شود، ده‌ها شغل فعال می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با افزایش مسکن سازی بخش‌های صنعتی در حوزه نرم افزار و سخت افزار فعال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشد جمعیت خراسان شمالی افزود: نیاز به ساخت حدود ۲۰ هزار مسکن در استان داریم تا تمام مردم از مسکن بهره مند شوند.

هوایی گفت: تا هفته آینده باید برنامه اجرایی ساخت ۲۰ هزار مسکن تدوین و ارائه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: باید ساخت این ۲۰ هزار مسکن طی ۲ سال آینده به اتمام برسد تا تمام مردم استان از مسکن بهره مند شوند.

گفتنی است این وعده در حالی داده می‌شود که بیش از ۷ سال از عمر دولت می‌گذرد و فقط حدود ۸ ماه از آن باقی مانده و مسئولان فعلی برای دولت بعدی و دوران پس از مسئولیت خود برنامه‌ریزی انجام می‌دهند.

کد خبر 5054231

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی هفته ناجا مشهد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد

استاندار خراسان شمالی حمله شب گذشته سپاه به رژیم صهیونیستی را غرورآفرین توصیف کرد و گفت: این حمله دل مردم ایران را شاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ یکشنبه بیست و ششم فروردین _ در جلسه عفاف و حجاب خراسان شمالی اظهار کرد: حجاب و عفاف علاوه بر مبنای دینی و قانونی، یک هنجار عرفی است و همه مکلف به رعایت آن هستند.

وی اجرای طرح نور و سایر برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با مسئله بی حجابی را مورد توجه قرار داد و افزود: رعایت حجاب امری شرعی و قانونی است و همگان باید مقید به رعایت قانون و احترام به آن باشند.

استاندار خراسان شمالی از تمام کسانی که در این زمینه اقدام می‌کنند قدردانی و خاطرنشان کرد: با همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌ها، مدیران و نهادها شاهد ریشه کنی بی حجابی باشیم و با هماهنگی قوی‌تر این مسیر طی شود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه حمله به اعتقاد دینی و موضوع عفاف و حجاب و رواج بی حجابی از دسیسه‌های دشمن است، گفت: برنامه‌ریزی و انسجام در تمام دستگاه‌ها وجود داشته باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز و غرورآفرین سپاه پاسداران، گفت: حمله هوشمندانه و اقدام تنبیهی سپاه پاسداران در پاسخ به شرارت‌های رژیم جعلی اسرائیل موجب شادی دل مردم شد.

حسن ناهیدی، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه موضوع عفاف و حجاب در بین بازاریان و اصناف، واحدهای صنفی مختلف و عاملان فروش، مراکز آموزشی، و.. در جامعه مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: نباید با بی مبادلاتی برخی معدود در این حوزه ارزش‌ها خدشه دار شود.

وی با اشاره به اجرای طرح نور در این زمینه، اضافه کرد: رعایت حجاب و حفظ ارزش‌ها ضروری است و برنامه ریزی مدون برای آن از اهمیت ویژه برخوردار است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی توجه به عفاف و حجاب در تمام حوزه‌ها و اقدامات فرهنگی و ارشادی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌ها مکلف به اندیشیدن تدابیر لازم و هماهنگی در اجرای طرح‌های در دست اقدام هستند.

کد خبر 744479

دیگر خبرها

  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • دولت می تواند با عرضه تسهیلات بانکی و زمین شهروندان را برای ساختن خانه های خود توانمند کند
  • پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد
  • تاکنون ۳۷۷ خانوار مازندرانی صاحب زمین برای ساخت خانه شدند
  • تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» در حوزه مسکن اولویت مسئولان است
  • تغییر ذائقه مردم از خانه ویلایی به خانه‌های قوطی کبریتی/ بانک‌ها قیمت خانه را گران کردند
  • تغییر ذائقه مردم از خانه های ویلایی به خانه های قوطی کبریتی
  • خانه‌های قوطی کبریتی، با وجود وسعت زمین