Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@08:14:52 GMT

دست رد ستاره ملی پوش به سینه باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۶۹۳۷

دست رد ستاره ملی پوش به سینه باشگاه پرسپولیس

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس برای ادامه همکاری با این باشگاه چه شرطی دارد؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین کنعانی‌زادگان علیرغم آنکه از دیروز در تمرینات پرسپولیس حاضر شده، هنوز با باشگاه به لحاظ مالی به توافق نرسیده است.

او درخواست ۱۰ میلیاردی برای قرارداد جدیدش را رد گرفته و خواسته‌اش از باشگاه، معقولانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه خبرورزشی درباره جزئیات اختلاف مالی کنعانی‌زادگان با باشگاه پرسپولیس به این نکته اشاره کرده که قرارداد فصل گذشته مدافع قرمزها ۲ میلیارد تومان بوده و باشگاه به شرط آنکه این بازیکن قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کند(قرارداد او با پرسپولیس تا پایان لیگ بیستم است)۱.۲ میلیارد تومان دیگر روی قراردادش خواهد گذاشت.

پیشنهادی که مورد موافقت مدافع ملی‌پوش پرسپولیس قرار نگرفته و این بازیکن از باشگاه خواسته که قرارداد فعلی او در این شرایط کافی نیست و باشگاه باید بی‌قید و شرط دستمزد او را افزایش دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تمرینات پرسپولیس محمدحسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف ستاره‌های پرسپولیس به مالک جدید گره خورد

آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که هفته‌های پایانی لیگ برتر را پشت سر می‌گذاریم، پرسپولیس و استقلال با فاصله یک امتیازی در کورس قهرمانی هستند و مدیران این دو باشگاه به دنبال این هستند که به دور از حواشی، شرایط را برای تیم خود فراهم کنند تا در نهایت یکی از این دو تیم به قهرمانی برسید. در این میان، اما پرسپولیس با چالش تمدید بازیکنان تاثیرگذار تیمش هم روبه‌رو است.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی، نفراتی هستند که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد و تا به حال بنا بر اظهارات بازیکنان پرسپولیس صحبتی هم برای تمدید قرارداد آن‌ها نشده است و اوسمار ویرا هم رسما اعلام کرده هنوز لیستی برای تمدیدی‌ها ارائه نکرده است. اما به راستی چرا هنوز هیچ برنامه‌ای برای این موضوع در نظر گرفته نشده است؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد، موضوع واگذری سهام باشگاه پرسپولیس تاثیر زیادی دراین موضوع دارد. بر اساس تصمیم دولت، قرار است پنج بانک در قالب یک کنسرسیوم، ۳ اردیبهشت ۸۱ درصد سهام پرسپولیس را خریداری کنند که اگر این موضوع محقق شود، قاعدتا شاهد تغییرات زیادی در ساختار مدیریتی پرسپولیس خواهیم بود. در واقع وقتی هنوز مشخص نیست که آینده رضا درویش و اعضای هیات مدیره پرسپولیس چه خواهد شد و چه افرادی قرار است سکان مدیریت این باشگاه را در اختیار بگیرند، قاعدتا نمی‌توان انتظار داشت مدیران فعلی به فکر تمدید قرارداد بازیکنان و بستن تیم برای فصل آینده باشند. شاید وقتی که تکلیف پرسپولیس در حوزه مدیریت مشخص شود، راحت‌تر بشود انتظار داشت برای آینده این باشگاه پرهوادار برنامه‌ریزی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور
  • سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد
  • نیمه تمام ماندن دیدار رم و اودینزه
  • اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس
  • اقدام عجیب ۲ ستاره‌ ملی‌پوش علیه پرسپولیس!
  • تکلیف ستاره‌های پرسپولیس به مالک جدید گره خورد
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس
  • خشم لاتزیو از لوییس آلبرتو: برای خودت مشتری پیدا کن!
  • پاسخ مهم رضا درویش به موضع تمدید قرارداد ستاره‌ها