Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، روملو لوکاکو در این بازی هر دو گل اینتر را به ثمر رساند، گل هایی که البته بی جواب نماندند. لوکاکو معتقد است که نراتزوری‌ها باید کمی بهتر عمل کنند.                                                                                            

                                                                                                                      شرایط گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پیچیده شده است، رئال مادرید با شکست کار خود را آغاز کرد و اینتر هم در خانه خود مقابل گلادباخ متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج دیدار های آینده این گروه بسیار مهم خواهد بود. روملو لوکامو پس از تساوی اینتر مقابل بروسیا مونشن گلادباخ گفت:" این از نظر من نتیجه خوبی نیست ، زیرا ما می توانیم بهتر عمل کنیم. ما باید به کار خود ادامه دهیم و از نظر ذهنی نیز قوی‌تر باشیم ، زیرا لحظه ای آسان برای ما نیست و ما باید به کیفیت خود اعتقاد داشته باشیم. حالا ما باید بیش از همه از نظر ذهنی قویتر باشیم و در دفاع بهتر عمل کنیم ، زیرا به دلیل اشتباهات خود دو گل دریافت کردیم. ما اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم و فرصت های ابتدایی را نیز از دست دادیم ، بنابراین اگر این موارد را در نظر نگیریم ، مجبور به پرداخت هزینه‌ی اشتباهات خود در این سطح هستیم. "

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لوکاکو اینتر لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید اخوان ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز شورا در جمع اصحاب رسانه استان قم گفت: بودجه شهرداری قم در سال جاری رشد خوبی داشته است هر چند که این بودجه پاسخگوی نیازهای مجموعه مدیریت شهری در حوزه های مختلف از جمله عمرانی نیست.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم گفت: تلاش شده تا تعرفه ها و دریافت عوارض به صورت معتدل صورت گیرد تا از این بابت فشار زیادی بر شهروندان وارد نشود.

وی بودجه امسال شهرداری قم را ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه جاری شهرداری قم است که مشمول حقوق کارکنان و سازمان های همانند آتش نشانی می شود.

اخوان ادامه داد: هزینه نگهداری شهر قم هزار میلیارد تومان است و روزانه ۳ میلیارد تومان هزینه رفت و روب فضای شهری و فضای سبز قم می شود.

وی گفت: سرانه بودجه عمرانی برای هر شهروند قمی ۱۰ میلیارد تومان است و در مجموع ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه عمرانی پیش بینی شده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم در ادامه بیان کرد: دولت قصد ندارد برای دو خط موازی حمل و نقل شهری اعتباری جداگانه اختصاص دهد.

وی افزود: با این اوصاف خط دوم متروی قم حذف می شود و مونوریل جایگزین آن خواهد شد.

اخوان اضافه کرد: مونوریل قم هیچکدام از خیابان های اصلی شهر را پوشش نمی دهد در حالی که پروژه مترو اینگونه نیست.

وی تاکید کرد: در حالی مونوریل توجیه پذیر خواهد بود که از پردیسان به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه یابد اما مسیر فعلی از پارک سوار شمالی تا حرم مطهر بار ترافیکی شهر را برنخواهند داشت.

کد خبر 6087962

دیگر خبرها

  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم