Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از چاپ و انتشار کتاب «در امتداد من» از مجموعه آثار پوستر "احمد وجدان نژاد" در این مرکز خبر داد.

"شریف اسلامی" با بیان این خبر گفت: کتاب «در امتداد من» مجموعه ای از آثار پوستر احمد وجدان نژاد هنرمند گرافیست هم استانی است که از سوی حوزه هنری و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این کتاب شامل ۷۴ اثر پوستر با موضوعات مختلف در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی در ۸۸ صفحه مصور رنگی توسط انتشارات آنا پناه به چاپ رسیده است.
رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: احمد وجدان نژاد یکی از هنرمندان مستعد استان در بخش گرافیک است که تاکنون بارها در جشنوارهای ملی و بین المللی درخشیده است.
اسلامی به پتانسیل بالای هنرمندان استان و سطح گسترده فعالیت های آنان اشاره کرد و ادامه داد: آثار بسیار خوبی در بخش های متخلف از دیگر هنرمندان جمع آوری شده که در صورت مهیا شدن شرایط مالی تصمیم داریم در آینده نزدیک اقدام به چاپ و انتشار آنان کنیم.
وی همچنین از حمایت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان برای چاپ و انتشار این کتاب تقدیر کرد.
"مسعود نجابتی" عضو انجمن گرافیست های ایران و مدرس گرافیک مقدمه این کتاب را به رشته تحریر درآورده است که در مقدمه این کتاب آورده است: بی تردید هر سفر ارمغانی دارد، خاصه اگر به جاهای دوردست و بِکر باشد. سال ۱۳۹۵ در ادامه برگزاری دوره های آموزشی در سطح کشور و در معیت همکار و همراه همیشگی جناب استاد سید مهدی حسینی برای نخستین بار رهسپار شهر زیبای یاسوج شدیم. این سفر به دعوت حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب یک کارگاه آموزشی سه روزه و در جمع باصفای طراحان گرافیک استان شکل گرفت. ارمغان این سفر هم علاوه بر لذت حضور در طبیعت زیبای یاسوج، آشنایی نزدیک با جوانان هنرجو و مستعد و خوش فکر این خطه کهن از ایران عزیز بود. احمد وجدان نژاد یکی از این استعدادها بود که توانایی هایش خیلی زود و در همان روز نخست کارگاه به وضوح دیده شد و توجهات را به سوی خود جلب کرد. او را می توان مصداق بارز رویش های انقلاب دانست. جوانی متعهد، خوش روحیه و با ایمان به کاری که انجام می داد. ارتباط ما به آن کارگاه سه روزه محدود نشد و طبق روال سایر کارگاه های کشوری تا به امروز ادامه یافت. ارتباطی که به فضل خدا و با حضور خیل جوانان غیور و مدد اساتید و همکاران دلسوز، یک شبکه از طراحان جوان و حرفه ای را در کشور رقم زده که در مواقع لزوم و در بحبوحه این جنگ ناجوانمردانه فرهنگی به میدان آمده و ایفای نقش می کنند و بحمدالله اکنون گوشه ای از این نقش آفرینی ها به همت حوزه هنری استان و بر اساس رسالتی که بر دوش دارد در این مجموعه به زینت طبع آراسته شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد، احمد وجدان نژاد متولد ۱۳۶۸یاسوج، دارای مدرک کارشناسی گرافیک است و تاکنون موفقیت های چشمگیری  در جشنواره های ملی و بین المللی داشته است که می توان به دریافت جایزه جشنواره بین المللی گرافیک تایوان، برگزیده مسابقه جهانی اکسپوی میلان، برگزیده مسابقه جهانی پوستر چین و برگزیده در جشنواره های جهانی FINIمکزیک، ترکیه، اسلواکی، آمریکا و... اشاره کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری انتشار کتاب حوزه هنري پوستر كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد حوزه هنری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، طبق اعلام هواشناسی استان تا ساعت ۶:۳۰ امروز، میزان بارش‌ها در ایستگا‌های هواشناسی بر حسب میلی متر بدین شرح است:
امیرآباد بابکان ۱۷۴
دشتروم ۱۷۳.۵
علی کرمی دمچنار ۱۶۵
ستنگان ۱۶۳
تنگ سرخ ۱۵۷
وزگ ۱۵۰
دلی خمسیر ۱۵۰
گنجگون ۱۴۸
منصورخانی کاکان ۱۴۲
یاسوج فرودگاه ۱۳۰.۲
آبده گاه ۱۳۰
کالوس ۱۳۰
جاورده ۱۲۴
گنجه‌ای ۱۱۵
آبموردلوداب ۱۱۵
قلعه دختر ۱۱۳
قلعه رئیسی ۱۱۱.۵
برم سبز ۱۱۱
چیتاب ۱۱۰.۵
تل گاه ۱۱۰
درغک ۱۰۹
موشمی زیلایی ۱۰۶
سوق ۱۰۵
امامزاده علی ۱۰۵
دیشموک ۱۰۳
لنده ۱۰۲
دشت بز ۱۰۰
باشت ۹۶
مارگون ۹۵
سی سخت ۹۳.۲
سرفاریاب ۹۳
کریک ۹۱
ده برآفتاب ۹۰.۵
دهدشت ۹۰.۲
سرآسیاب یوسفی ۹۰
دشت بز ۹۰
چرام ۸۷
تنگ پیرزال ۸۱
فیلگاه ۷۷
بوستان ۷۰.۵
سرآب ننیز ۷۰
امامزاده جعفر ۶۷
دوگنبدان ۶۵.۲
پاتاوه ۶۵
سیرون شبلیز ۶۳
دیل ۶۲
تنگ رواق ۶۱.۵
ماهور باشت ۶۱
لیکک ۳۱.۳

دیگر خبرها

  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • پایداری وضعیت سدهای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ۱۷۴ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده باش ۷٠٠ تیم در کهگیلویه و بویراحمد/ ثبت بارش ۲٠٠ میلیمتری