Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بازدیدهای استانی خود و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، عصر دیروز (چهارشنبه) در کرمان حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر پس از ورود به شهر کرمان در جلسه ای که با حضور مسئولین سیاسی و ورزشی استان از جمله محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان و علی اسماعیلی رئیس هیأت کشتی استان و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد، شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر در این جلسه با اشاره به اینکه کشتی استان کرمان را دریابید تصریح کرد: در جایی که فوتبالش قوی باشد باید مراقب بود تا سایر رشته ها از بین نرود. من نمی گویم فوتبال بد است اما سایر رشته ها به ویژه کشتی را که ورزش ملی کشور است دریابید.   رئیس فدراسیون کشتی با اعلام اینکه کشتی بعنوان  ورزش ملی، سنتی و مذهبی ما محسوب می شود تصریح کرد: آمادگی این را داریم که در بحث آموزش مربیان به استان کرمان کمک کنیم تا سطح دانش فنی در کشتی استان بالا برود.   وی خاطرنشان کرد: به شخصه دوست دارم که برای کشتی استان کرمان کاری انجام دهم و به دنبال توسه کشتی این منطقه بوده و تمام قد در خدمت کشتی کرمان هستم و مسئولان هر خواسته ای دارند به ما اعلام کنند و ما نیز تا حد توان خود کار را پیش می بریم.   در ادامه محمدرضا پورابراهیمی در این نشست گفت: کشتی یکی از افتخارات کشور محسوب می شود، ما در استان کرمان به لحاظ سطح فنی و کمی نسبت به سایر استان ها فاصله داریم این درحالی است که ظرفیت های خوبی در استان برای رشد کشتی وجود دارد که بیشتر به فوتبال توجه شده است.   وی افزود: باید ظرفیت آموزش کشتی را در استان بالا ببریم و اگر در یک دوره به جهت بحث فنی به صورت اختصاصی کار کنیم، می توانیم به موفقیت دست یابیم چراکه استعدادهای خوبی در استان وجود دارد.   نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از رئیس فدراسیون برای حمایت بیشتر از کشتی استان کرمان تصریح کرد: ما نیز در زمینه حمایت از کشتی استان چه از لحاظ تأمین فضای آموزشی و چه از لحاظ تأمین تجهیزات آماده ایم.   پورابراهیمی با اشاره به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که افتخار کرمانی ها، ایران و جهان اسلام محسوب می شود اظهار داشت: از فدراسیون کشتی درخواست داریم تا میزبانی یک مسابقات بزرگ در رده ی سنی بزرگسالان را به استان کرمان واگذار کند تا ما آن را با نام این سردار گرانقدر برگزار کنیم و در این زمینه همه تمهیدات لازم را نیز انجام می دهیم.   وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که این موضوع در جلسه با استاندار نهایی شود تا ما یک خبر خوب به ورزشکاران استان بدهیم.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی استان کرمان کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست هیات زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی خراسان رضوی در این مجمع  با بیان اینکه ۱۲ دوره مسابقه استانی در رده‌هایی سنی مختلف در شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شودگفت: استان خراسان رضوی و شهر مشهد به دنبال میزبانی برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی است و در خواست این رویداد را هم به فدراسیون زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی ارائه کرده است.

فهیمی راد افزود: به دنبال تحول و حرکت نویی در این رشته هستیم و به همین منظور ۱۲ مسابقه در رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان را در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهیم کرد و اتفاقا شهر‌هایی که میزبانی این مسابقات را برعهده خواهند داشت هم مشخص شدند.

وی گفت:اتفاق بزرگ تری را هم برنامه ریزی کرده ایم و اگر فدراسیون قبول کند برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی آماه میزبانی هستیم و به همین منظور درخواست مان را هم به فدراسیون داده ایم و در کنار ان میزبانی مسابقات مرشدان کشور را هم درخواست کرده ایم

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم