Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

«دمیتری پسکوف» سخنگوی دولت روسیه روز پنجشنبه گفت، ادعاهای آمریکا درخصوص دخالت مسکو و تهران در انتخابات ماه جاری این کشور مایه تأسف است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، پسکوف افزود: «این اتهام‌زنی‌ها هر روز تکرار می‌شود و همگی کاملاً بی‌پایه و اساس است».

سخنگوی کرملین جدیدترین مورد از این اتهامات را مرتبط دانستن روسیه «با رویه‌های سیاسی داخلی [آمریکا] با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات» در این کشور توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جان راتکلیف» مدیر اطلاعات ملی  آمریکا  بامداد امروز (پنجشنبه) مدعی شد که ایران و روسیه به اطلاعات ثبت شده رأی‌دهندگان آمریکایی دسترسی پیدا کرده‌اند و می توانند از این داده‌ها برای انتشار اطلاعاتی که می‌تواند اعتبار انتخابات را زیر سوال ببرد استفاده کنند. مسکو و تهران بارها این ادعاها را رد کرده‌اند.

این مقام آمریکایی در ادامه ادعاهایش گفت که تهران اقدام به ارسال ایمیل‌هایی به مشارکت کنندگان در انتخابات با هدف ارعاب آنها، شعله‌ور کردن ناآرامی‌های اجتماعی و آسیب رساندن به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا کرده است.

راتکلیف گفت که ایران پشت فیلم ویدئویی است که نشان می‌دهد افراد می‌توانند رای تقلبی خود را حتی از خارج کشور بدهند.

پسکوف همچنین درخصوص درگیری قره‌باغ گفت: «روسیه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا اوضاع کنونی را به سمت مسیر سیاسی و دیپلماتیک متمایل کند. ما همچنان معتقدیم که این مشکل فقط از طریق مسالمت‌آمیز قابل حل است».

وی افزود: «متأسفانه هنوز نمی‌توانم بگویم که آن‌ها به توافقات قبلیدر خصوص آتش‌بس و توقف بشردوستانه درگیری عمل کرده‌اند. متأسفانه طرفین به آن پایبند نیستند».

دور جدیدی از تنش‌ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهرماه) در منطقه مورد مناقشه قره‌باغ کوهستانی آغاز شده و دو طرف یکدیگر را به حمله به قلمروهایشان متهم می‌کنند. این درگیری‌ها تا امروز ادامه داشته و جمهوری آذربایجان تأکید کرده که ارمنستان باید از منطقه قره‌باغ خارج شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روسیه آمریکا ارمنستان انتخابات آمریکا روسیه کرملین آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیویی با ادعای درگیری گشت ارشاد با مردم در رشت!

ویدیویی از درگیری گشت ارشاد در رشت در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود. / صدای ملت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابراز تاسف سازمان همکاری اسلامی از وتوی ضدفلسطینی آمریکا
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • کرملین خواستار تنش زدایی بین اسرائیل و ایران شد
  • در حال گفت‌وگو با ایران و اسرائیل برای کاهش تنش هستیم
  • ویدیویی با ادعای درگیری گشت ارشاد با مردم در رشت!
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • گفت‌وگوی خدمه روسی کشتی توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش
  • گفت‌وگوی خدمه روسی شناور توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش
  • ادعای مقام صهیونیست درباره چگونگی پاسخ به ایران