Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه با بیان این که با اطلاع از وضعیت کشور می‌گویم که ایران دارای منابع و پتانسیل‌های بسیار غنی و ارزشمند است، گفت: به پشتوانه جوانان می‌توان وضعیت کشور را در عرصه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و تولیدی و معیشت مردم متحول کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز (پنجشنبه) مهمان رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه بود، طی سخنانی در جمع معاونان و مدیران این سازمان با اشاره به اثر‌گذاری سپاه و تولید قدرت، عزت و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی و جهان اسلام اظهار داشت: نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان حفاظت اطلاعات سپاه که مسئولیت صیانت و پاسداری از این منبع عظیم عزت و قدرت را بر عهده دارد، اهمیت مضاعف داشته و حساس‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه خاطر نشان کرد که انجام رسالت سپاه که عبارت از پاسداری از نظام انقلاب اسلامی است، با نقش صیانتی و حفاظتی سربازان گمنام در سازمان حفاظت اطلاعات این نهاد مقدس محقق خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی در ادامه به تبیین توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امروز دشمن در صدد ایجاد یأس و ناامیدی در درون نظام است، اما هر زمانی که دشمنان در برابر این نظام الهی دست به اقدامی زده‌اند، با شکست مواجه و کاملاً علیه خودشان شده و این خواست و عنایت الهی و حضرت، ولی عصر (عج) به این ملت و مردم بوده است.

رئیس قوه قضائیه افزود: دشمن برای ایجاد عملیات روانی و تضعیف نظام با حربه‌های سیاسی و فرهنگی و تحریم اقتصادی با تمام توان ورود کرد، اما ایستادگی ملت در برابر همه این توطئه ها، نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی کرد.

آیت‌الله رئیسی با بیان این که با اطلاع از وضعیت کشور می‌گویم که ایران دارای منابع و پتانسیل‌های بسیار غنی و ارزشمند است، تصریح کرد که به پشتوانه جوانان می‌توان وضعیت کشور را در عرصه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و تولیدی و معیشت مردم متحول کرد.

رئیس دستگاه قضا در پایان سخنانش تأکید کرد: همه ما به عنوان سرباز در خدمت نظام و ملت خواهیم بود و خداوند متعال نیز انشاءالله نصرت و عنایت خودش را بر این ملت تفضل خواهد کرد.

در ابتدای این مراسم که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل میدان صبحگاه ستاد سازمان حفاظت اطلاعات سپاه برگزار شد، سردار کاظمی رئیس این سازمان با ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد این مجموعه در حوزه مأموریت‌های حفاظتی سپاه، به فضای همدلی و همکاری دستگاه قضائی با سازمان حفاظت اطلاعات سپاه اشاره و خاطر نشان کرد این سازمان با رعایت موازین شرعی و قانونی و با بهره مندی از مجموعه‌های صیانتی و نظارتی داخلی بر اساس منویات فرماندهی معظم کل قوا، موجب حسن اعتماد دستگاه قضائی به اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی این سازمان شده است.

آیت‌الله رئیسی همچنین با حضور در مقابل یادمان شهدا در ستاد سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و قرائت فاتحه، نسبت به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و جبهه مقاومت ادای احترام کرد و از خانواده‌های معظم شهدای سازمان که در این مراسم حاضر بودند، تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/4076/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه سید ابراهیم رئیسی اطلاعات سپاه سازمان حفاظت اطلاعات سپاه وضعیت کشور قوه قضائیه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نظام پزشکی از WHO بابت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر محمد رئیس زاده افزود: جنایتی که در بیمارستان‌های غزه رخ می‌دهد جنایات بی‌سابقه‌ای است که با هیچ معیار بشری و انسانی و قوانین بین المللی مطابقت ندارد.

وی افزود: سازمان بهداشت جهانی مسئول حفظ و ارتقای سلامت مردم دنیاست؛ یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که در بحث سلامت توسط سازمان جهانی بهداشت مطرح می‌شود نیز سلامت روان است این در حالی است که جنایاتی که رژیم صهیونیستی در بیمارستان‌ها و مناطق مختلف نوار غزه انجام می‌دهد بزرگترین ضربه روحی و روانی را به سلامت روان مردم دنیا وارد کرده است.

رئیس زاده ادامه داد: قتل بیش از ۱۳ هزار کودک، به شهادت رساندن بیش از ۳۰ هزار غیرنظامی، قتل هدفمند ۳۸ پزشک سرشناس، به شهادت رساندن ۳۶۰ نفر از کادر درمان و تخریب بیش از ۱۸۰ مرکز درمانی و بیمارستان، حمله به آمبولانس‌ها، کشتار مجروحین، جلوگیری از ارسال کمک‌های بهداشتی و درمانی به مجروحین، حادثه اخیر مجتمع پزشکی شفا و انتشار تصاویر آنها، تنها گوشه‌ای از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است.

وی بیان کرد: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در غزه یک ویروس روانی را به مردم دنیا تحمیل کرده است و مانند این است که یک کرونای روانی و روحی در سطح کل دنیا انتشار داده ست که آسیب‌های جسمی و روانی آن نیز از کرونا کمتر نبوده است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: سازمان جهانی بهداشت در چنین شرایطی وظایفی را برعهده دارد؛ دکتر تدروس ادهانوم دبیرکل سازمان جهانی بهداشت موضع‌گیری‌های مناسبی نسبت به این جنایات در غزه داشته است، اما برای این که این موضع‌گیری‌ها صرفاً در حد حرف باقی نماند ما از سوی سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت (WHO) دو درخواست را مطرح کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: اولین درخواست ما این بوده که به دلیل آسیب روانی و روحی که جنایات رژیم صهیونیستی به مردم دنیا وارد کرده، سازمان جهانی بهداشت وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اعلام کنند، دوم آن که عضویت رژیم صهیونیستی در سازمان جهانی بهداشت تعلیق شود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ادامه داد: ما این دو درخواست را از سوی وزارت امور خارجه و معاون بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضاییه نیز پیگیری و ارسال کرده‌ایم تا این دو درخواست از طریق مبادی رسمی بین المللی نیز پیگیری شود.

رئیس زاده خاطرنشان کرد: از آنجا که رژیم جنایتکار صهیونیستی به هیچ مولفه‌ای از بهداشت جهانی و بهداشت روانی پای‌بند نیست و حقوق انسان‌ها را رعایت نمی‌کند و به هیچ یک از توصیه‌ها و هشدار‌های جهانی نیز توجه نکرده این درخواست را داریم که تعلیق عضویت این رژیم جنایتکار در دستور کار WHO قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • برای حل بسیاری از چالش‌های اقتصادی باید تولید در کشور افزایش یابد
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|حسین سرآبادانی
  • درخواست نظام پزشکی از WHO بابت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • سند و پیوست مردمی‌سازی امور کشور تدوین شود
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال
  • حضور مردم در تمامی عرصه‌ها موجب فتح قله‌های پیشرفت می‌شود