Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: اخلالگران نظام اقتصادی و محاکمه این کالاهای اساسی مردم با برخورد قاطع و سخت دستگاه قضا در استان سمنان مواجه می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمد شریف ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در حاشیه سرکشی از انبارها و مراکز عرضه مایحتاج عمومی مردم در سمنان اظهار داشت: خوشبختانه در استان سمنان در راستای تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم هیچگونه مشکلی وجود ندارد و وضع موجود مناسب و مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در چند روز گذشته تأمین برخی اقلام نظیر روغن جامد و مایع با مشکلاتی همراه بود که در حال حاضر این مشکل برطرف و وضعیت در مورد تأمین این کالا در استان نیز مناسب است و در چند روز آینده بین مراکز عرضه توزیع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به برخی شایعه پراکنی‌ها در فضای مجازی در مورد کمبود کالا گفت: با ناشران اینگونه شایعات در فضای مجازی برخورد می‌شود.

امکان ترخیص 6 قلم کالای اساسی بدون نیاز به کد رهگیری105هزار تن کالای اساسی از گمرک بوشهر ترخیص شد

ابراهیمی عنوان کرد: افرادی که بخواهند در امنیت جامعه و نظم عمومی اخلال ایجاد کنند از فعالیت آنها در هر جایگاهی که باشند، مطابق قانون جلوگیری می‌شود.

وی بر نظارت مستمر بر بازار و قیمت کالاهای اساسی از سوی سازمان صمت استان سمنان تأکید کرد.

به گزارش تسنیم، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان سرکشی از انبارها و مراکز عرضه مایحتاج عمومی مردم را با هدف بررسی وضعیت اقلام و کالاهای اساسی مردم انجام داد.

در این سرکشی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/363/ ت

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کالاهای اساسی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070415 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین