Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین - رضا جوکار: شجاع خلیل زاده برای عقد قرارداد با الریان در قطر است. رکورددار بوسه بر لوگوی پرسپولیس قبل از حساس ترین بازی تاریخ این باشگاه اسیر وسوسه دلارهای عربی شد تا یک بار دیگر به هوادار ثابت شود هرگز فریب نمایش های دلبرانه یک بازیکن را نباید خورد. آنچه که هرگز  شبیه عشق بی منت هوادار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع در دوراهی تعصب و تامین آینده با رفاه کامل، سراغ دومی رفته.

انتخابی که حق اوست اما یادآوری یک اتفاق شاید در مسیر جدایی او از پرسپولیس کمک کند تا تصویر روشن تری از آینده اش داشته باشد.

کمتر هوادار پرسپولیس فصل کابوس وار چهاردهم را فراموش کرده است. فصلی عجیب برای سرخ ها که با هدایت علی دایی آغاز شد و با افتضاح حمید درخشان می رفت تا بدترین نتیجه تاریخ این باشگاه را رقم بزند. اتفاقی که در نهایت با حضور «منجی وار» برانکو رقم نخورد و سرخ ها در پایان فصل روی پله هشتم ایستادند. بااین همه یکی از بدترین تیم های تاریخ این باشگاه ستاره ای به نام محمد نوری داشت. کاپیتانی متعصبی که در اواخر فصل «سجده شکرش» به نشانه بقا بعدها دستمایه کری هواداران رقیب هم شد. 

نوری بهترین بازیکن بدترین نسل پرسپولیس بود. این شاید بهترین تعریف از کاپیتان سابق پرسپولیس باشد. کسی که باید در میانه میدان جور علی عسگر و سامان آقازمانی و مهرداد کفشگری را می کشید. کاپیتانی که امیدی به گلزنی غلامرضا رضایی و تادئو و ... نداشت و گلزن ترین بازیکن آنها سالهای پرسپولیس لقب گرفت. بازیکنی که تمام تلاشش توسط زوج تاریخی خط دفاع و دروازه بان باب اسفنجی به باد می رفت. اثرگذاری نوری در سال های سیاه پرسپولیس قطعا از درخشش شجاع در سال های بی تکرار پرسپولیس بیشتر بود.

بازیکنی که پرسپولیس را سال ها در رتبه های نیمه اول جدول به دندان گرفت و نگذاشت بیشتر مایه تحقیر رقبا شود.

اما نوری در پایان فصلی که برانکو چند هفته پایانی فصل را روی نیمکت پرسپولیس نشست اشتباه بی بازگشت خود را مرتکب شد. پرسپولیس برانکو به فرمانده ای مانند نوری به معنای واقعی نیاز داشت. اما نوری برانکو و سرخ ها را تنها گذاشت تا با انتخابی عجیب راهی المسیمیر قطر شود. پرسپولیس فصل را با کفشگری و مسلمان محو شده و نوراللهی جوان آغاز کرد. نوری اما در قطر هر لحظه بیشتر به یاد بوسه های خود بر بازوبند کاپیتانی سرخ ها می افتاد. تنها نیم فصل زمان برای پشیمانی کاپیتان سابق سرخ ها زمان نیاز بود. اما درهای پرسپولیس با نسل جدیدش برای او بسته شده بود. 

بعدها نوری هر چه بیشتر پشیمان شد و اعتراف به اشتباه کرد،  فرصت برای حضور دوباره اش در جمع سرخ ها پیش نیامد تا او که می توانست در همه این سال ها حتی جایگاهی بالاتر از سیدجلال حسینی در جمع سرخ ها داشته باشد بعد از بازگشت به ایران دست به دست میان تیم های لیگ بچرخد. کدام بازیکن پرسپولیس حسرت حضور در درخشان ترین دوران تاریخ پرسپولیس را ندارد؟

حالا شجاع در ۳۱ سالگی مانند کاپیتان سابق پرسپولیس، قرار است جمع سرخ ها را ترک کند.کسی می تواند تضمین بدهد همیشه برای شجاع در جمع سرخ ها جای خالی وجود خواهد داشت.  شجاع آخرین دفاع پرسپولیس نخواهد بود اما پرسپولیس شاید آخرین آرزوی او شود روزی. 

کد خبر 559386

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سرخ ها سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یولیان برانت، بهترین بازیکن جدال دورتموند و اتلتیکو مادرید

برانت نقش پررنگی در پیروزی بزرگ زنبورها برابر روخی بلانکو ایفا کرد

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود.

دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

با اعلام یوفا، یولیان برانت به عنوان بهترین بازیکن تقابل دورتموند و اتلتیکو مادرید انتخاب شد. این هافبک آلمانی علاوه بر به ثمر رساندن گل اول زنبورها، دقت پاس ۹۰ درصد را به ثبت رساند و ۴ موقعیت خطرناک نیز برای هم تیمی‌هایش فراهم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • یولیان برانت، بهترین بازیکن جدال دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم