Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری ظهر پنج شنبه طی مراسمی منصوب و معرفی شد.

مدیرکل سابق ثبت اسناد استان چهارمحال و بختیاری گفت: افتتاح واحد ثبت اسناد ناحیه و احداث ساختمان آن در یک هزار و ۱۷۰ مترمربع، احداث ثبت اسناد کوهرنگ در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع، احداث ثبت اسناد شهرستان کیار در ۸۰۰ مترمربع برخی از اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود بهرسی گفت: زیبا سازی، تعمیر و تغییر مبلمان اکثر واحدهای ثبتی، کسب رتبه برتر استانی ارزیابی استانی در جشنواره شهید رجایی، کسب رتبه نخست در سه سال متوالی در پاسخ به استعلامات ثبتی و ثبت خلاصه معاملات نیز برخی دیگر از اقدامات در مدت فعالیتم است.

در این آئین از زحمان محمود بهرسی مدیرکل ثبت اسناد و املاک سابق استان تقدیر و علی اصغر سلیمان به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

کد خبر 5054300

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری حکم انتصاب ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا مشهد ثبت اسناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: ۱۰هزار مترمربع سایبان در پایانه مرزی و پایانه برکت برای اربعین امسال با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سیدزاهدین چشمه خاور صبح امروز در نشست هماهنگی اربعین حسینی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین در محورهای مواصلاتی کشور که در محل پایانه برکت مهران با حضور رئیس سازمان راهداری کشور برگزار شد، گفت: بعد از دفاع مقدس بحث پیاده روی اربعین به عنوان مهمترین رخداد مهم کشور باید در خور و شایسته مسلمانان جهان برگزار شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته ناوگان حمل و نقل به خوبی مدیریت شد، گفت: همچنین هیچ مورد گرمازدگی در اربعین گذشته وجود نداشت که نشان از اقدامات موثر راهداری بوده است.

وی با بیان اینکه اربعین باید هر سال باشکوه‌تر برگزار شود، افزود: سال گذشته 5 هزار متر سایبان در ظرف 25 روز احداث شد و هم اکنون نیز احداث 10هزار مترمربع سایبان در پایانه مرزی و پایانه برکت برای اربعین امسال با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در حال احداث است.

چشمه خاور ادامه داد: تبدیل و تثبیت سایبان های قارچی که به صورت موقت در سال گذشته ایجاد شده بود نیز به سایبان دائم در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به احداث 12 هزار مترمربع کف پوش محوطه پایانه مرزی مهران با اعتباری بر 22 میلیارد تومان، گفت: برخی سرویس های بهداشتی نیز در این پایانه نوسازی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام به اقدامات انجام شده در پایانه برکت نیز اشاره کرد و گفت: یک سایبان از در ورودی تا مرکز پایش به شکل سازه فضایی با دهانه ی 38 متر احداث خواهد شد که پیمانکار آن نیزمشخص شده است.

وی افزود: در بحث نصب دوربین های تشخیص چهره نیز قرارداد 47 میلیارد تومان با پیمانکار برای نصب 72 دوربین منعقد شده است.

چشمه خاور یادآور شد: بخشی از فاضلاب پایانه برکت تعویض شده و برای جلوگیری از تجمع آب‌های سطحی کانال های هدایت آب در حال احداث است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام به قراردادهای متعددی منعقد شده در حوزه راه‌ها اشاره کرد و گفت: قرارداد 108 میلیارد تومانی محور ایلام- مهران، مهران- دهلران و حوزه شهرستان ملکشاهی  منعقد شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 74 هزار تابلو کامپوزیتی در سراسر استان نصب شد. همچنین 20 میلیارد قرارداد خط کشی انجام و روشنایی برای تمام نقاطی که نیاز به روشنایی داشته‌اند صورت گرفت.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری