Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@05:19:13 GMT

اقدام انقلابی قوه قضائیه در قم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۷۴۹۵

اقدام انقلابی قوه قضائیه در قم

به گزارش افکارنیوز،

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «اقدام انقلابی قوه قضائیه در قم: تمام زمین‌های دولتی که درطول سالیان گذشته به مراکز حوزوی و دانشگاهی و اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده بود، ساخت وسازی نشده بود و حدود ۸۰۰ هکتار بود،  برگردانده شد. وزارت راه و شهرسازی از این زمینها برای ساخت مسکن برای مردم قم استفاده کنند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قوه قضائیه ساخت مسکن قوه قضائیه ساخت مسکن نماینده قم امیرآبادی فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دولت و قوه قضائیه در یزد روند مثبتی دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، یکصد و سی و سومین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه (اولین جلسه سال ۱۴۰۳) به ریاست رئیس‌کل دادگستری استان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و اعضای این ستاد در محل سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد.

در این جلسه دستور کار‌هایی اعم از بررسی راهکار‌های تحقق اهداف سال، ارائه گزارش آمار عملکرد یک‌ساله ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و بررسی دغدغه‌های صنعتگران و تولیدکنندگان استان موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به اینکه دولت و قوه قضائیه در یزد تعامل بسیار خوبی دارند، گفت: عملکرد ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در یزد قابل‌تقدیر است.

دیگر خبرها

  • جهان اسلام آماده تحقق حذف رژیم جعلی صهیونیستی است
  • برخورد با ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان
  • جلوگیری از ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان
  • بیانیه ۲۰۶ نفر از نمایندگان مجلس پیرامون اقدام انقلابی سپاه پاسداران
  • اقدام انقلابی سپاه پاسداران، عزت‌بخش و بازدارنده بود
  • اجتماع خودجوش فرهنگیان در حمایت از اقدام انقلابی سپاه
  • هرگونه خطای راهبردی رژیم اسرائیل و آمریکا با پاسخ مقتدرانه روبرو خواهد شد
  • برخورد قوه قضائیه در مقابله با فساد بی‌نظیر است
  • روند مثبت تعامل دولت و قوه قضائیه در یزد
  • تعامل دولت و قوه قضائیه در یزد روند مثبتی دارد