Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از  خبرگزاری تسنیم از رشت ، سیدکمال‌الدین موسوی در دیدار با فرمانده انتظامی گیلان برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان را از توانایی‌های نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: این قابلیت‌ها با کسب تجربه و آموزش‌های تخصصی میسر می‌شود.  
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گیلان نقش آموزش‌های قضایی و حقوقی را در اقدامات قاطعانه پلیس مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امروز نظم و امنیت جامعه را مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی بهترین فرصت برای تقدیر از رشادت‌ها و تلاش بی‌وفقه مجموعه خدوم پلیس است خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم نبرد با برهم‌زنندگان نظم و  امنیت جامعه عملکرد هوشمندانه‌ای دارد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس در جلوگیری از وقوع جرم گفت: مجموعه پلیس با اقدامات پیشگیرانه خود فرصت ارتکاب جرم را از مخلان امنیت می‌گیرد که مقابله با اراذل و اوباش از مصادیق بارز آن است.
فرمانده انتظامی گیلان نیز در این دیدار سطح امنیت این استان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با تلاش و کوشش نیروی انتظامی، میزان ارتکاب جرم در استان کاهش یافته است و همین باعث شده که این استان به‌لحاظ امنیتی در وضعیت خوبی قرار گیرد.
سردار عزیزالله ملکی کاهش تعداد کارکنان ستادی و اضافه شدن نیرو در یگان‌های صف و اجرایی را در انجام وظایف محوله موثر دانست و خاطرنشان کرد: صیانت و حمایت از کارکنان و پیشگیری از وقوع جرم نیز از برنامه‌های ویژه پلیس‌ استان است.
دادستان نظامی‌ استان گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اولویت‌های دادسرای نظامی‌ استان اظهار داشت: رسیدگی به پرونده‌های قدیمی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها از اولویت برنامه‌های دادسرای نظامی‌ استان است.
سیدسجاد موسوی حسنی افزود: پیگیری‌های لازم و جدی از رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان برای جلب سربازان فراری انجام شده و از فرمانده انتظامی‌ استان نیز تقاضا داریم اهتمام ویژه‌ای در این حوزه در دستور کار داشته باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عملکرد امنیت عمومی نیروی انتظامی گیلان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت عمومی این شهرستان با رصد‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی ۲ عامل تیراندازی را در این رابطه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان این‌که متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کردند، افزود: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر